Temmuz 03, 2010

çıtır çerez. yiyin gari.


cips reklamı evet.
metrobüs duraklarında tüm billboardlarda mevcut olan bir foto gördüğünüz. aşk-ı memnu'yla paranın *mına koyan beren saat, başka sektörlerde de paranın *mına koymaya devam ediyo. ama şimdi benim anlamadığım şu. tamam güzel hatunsun, alımlısın falan filan da, cips reklamı için çekilmiş fotoğrafta, o kadar göğüs dekoltesi nedendir. yani nedir bu memeleri gösterme merakı ben bunu anlamıyorum arkadaş.

hani patos'un "bak cips de çıtır, hatun da çıtır" gibi bir mesaj vermeye çalıştığını da sanmıyorum.

zaten bihter rolünden sonra, kimse onun çıtır olduğunu düşünmeyecektir. aslında bu kanayan yaramız lan. bi insan oynadığı dizide nasılsa, gerçek hayatta öyle sanıyoruz. yani beren saat, bihter oldu diye, onu gerçek hayatta veren saat yapmamıza gerek yok bence.

ama konuma döneyim, cips reklamı için bu kadar dekolte fazla arkadaşım.
hatta gerek bile yok dekolteye.


cips reklamı dediğin böyle olur işte !

ps: bu yiyin gari diyen kadın da ne kadar illeeet, ne kadar iticiiiii bi kadın yaa. öyle bi ses tonu olamaz. yiyin gariiii ! fak yu.

2 yorum:

  1. bu reklam ile 800bin aldığı sölenmekte bir de

    YanıtlaSil
  2. bana 500 versinler ben de açiyim memelerimi nedir yani.

    YanıtlaSil