Temmuz 02, 2010

bu yazıya en iyi başlığı kim bulur? hadi bakiyim, göreyim sizi.

**yazının her maddesiyle ilgili olmasa da, çoğuyla ilgili resim var gibi sanki.**
  • starfucks tişörtüyle starbucks'ta takılan gerizekalı kızı burdan sevgiyle selamlıyorum.
  • metrobüsün üst geçitlerinde dilenciler oluyor. kesin görmüşsündür. gerçekler mi fakeler mi bilemiyorum. eli kolu başka yerde oluyo çünkü. allah korusun yarappim. olay şu ki, avcılardaki ve bahçelievlerdeki dilencilerin ayakları geçite dik uzanıyor. yani geçerken takılıp düşme ya da basma tehliken var. ben onların yanından geçerken o kadar çok stres yapıyorum ki, anlatamam sana ya. bi de avcılardaki üst geçit çok yoğun. bissürü insan var. yani hiç muhatap olmadan diğer tarafa geçsem de, öyle geçsem diye bir şansın olmuyor. birgün ben geçerken ayağını kaldıracak ve beni düşürecek diye çok korkuyorum.
  • atatürk hava alanı dış hatlar geliş departmanı D kapısının karşısındaki tuvalet erkekleri ezer nitelikte. gel gör ki, bayan tuvalatinde bildiğimiz bayan silüeti var. erkek tuvaletinde ise iki silüet yan yana : erkek ve engelli silüetleri.
  • sonunda ananesine ismiyle hitap etmek suretiyle "sandra" diyen 14 yaşındaki amerikalı çocuk jack'le tanışabildim. saygısız.
  • bigün kulaklarım ağzıma sıçıcak kesin. çok yük taşıyolar canlarım. gözlüğün kulakta kalan kısmı, sarı saçlarım deli gönlüme bağlanmasın ki çözülsün diye onları sabitlemek amacıyla taktığım tacın kulak arkasına gelen ucu ve kulaklığım. bigün kulaklarımın "sikerim lan, bu ne yük. zaten bokum gibi müzik dinliyosun. benden bu kadar" diyerek kendilerini yere bırakacağından o kadar eminim ki; bazen yürürken kulaklarımı yokluyorum yerindeler mi diye.
  • şuaralar ps3 cafeler ve çiğköftecilerde ciddi bir patlama görüyorum. en azından yaşadığım ilçede. belki abartı olcak ama, her ps3 cafenin karşısında yanında sağında ya da solunda 1 adet çiğköfteci oluyor. ve hiç biri de "ulan iş yapamadık" diyerek kapanmıyor. ulan nasıl bir alaka var aralarında çözemedim ben. ps3 oynayanın canı çiğköfte mi çekiyor? yoksa ps3'ten önce acı yiyerek vücutta bazı değerleri yükseltince daha mı güzel oynuyolar? bilemiyorum gerçekten.
  • geçen dostlarlayken değinilmiş bir konu. burada da deyineyim. facebook'ta o kadar saçma gruplar açılıyor ki. hani grup güzel, içerik güzel ama isimden kaybediyo abi. mesela bir grup var : komik karikatürler. komik mi? karikatür hem de? hadi canım sen de!? sanki karikatürün amacı başka bişeymiş gibi. yani her karikatür komiktir demiyorum ama, komik olması için yapılır yani. bir de başka türlü bişey var. mesela bi grup tespit ettim. fan sayfası da olabilir, yalan olmasın şimdi. adı şu şekilde "ÇaTLaK sİtE xD" ağzına gözüne osurduğumun embesil kafalı godoş kırması salağı, site olan facebook, sen onun içinde bir grupsun sadece. okyanustaki su damlasısın lan sen. hiç şey olduğunu duydun mu mesela : birisi X şirkette çalışıyor. halkla ilişkiler departmanında olsun diyelim. bu insan dese ki, "halkla ilişkiler şirketinde çalışıyorum." hayır çalışmıyorsun. senin dediğin şey departman, şirketin bi kısmı. şirketin içinde şirketleşme. göt.
  • şu 9 şehit verdiğimiz yere gitmek ne kadar moda oldu lan. tayyip çömeldi, kılıçdaroğlu ayakta durdu falan. asker de öldü he buarada. hatırlatiyim. oraya gidip domalan kim olcak merak ediyorum. reklam kokuyosunuz, yapmayın.
  • eğer bir kız/bayan/hatun/leydi yanımda "ben zencileri çok seviyorum ya" derse, gülüyorum. ister istemez aklıma başka şeyler geliyor. evet, türküm ben de napiyim yani?
  • "ayyy eclipse'in nesini izliceksin yaa, ergen misin nesin huahauh" diyenlere sesleniyorum. üstelik baba yazısıyla : ASIL ERGEN SİZLERSİNİZ GERİZEKALILAR. EĞER SEN ÖYLE Bİ KURGU YAPIP, BÖYLE VAMPİRLİ FALAN FANTASTİK BİR ROMAN YAZARSAN, ÜSTELİK BU 4 KİTAP OLURSA, SENİNKİNİDE(de ayrı falan, yok öle bişey) İZLERİZ.................. (baba yorumunun inceliği burda işte. dikkatli okursan, filmini çeksinler falan istemiyor. sen kitabı yaz, biz izleriz. kitap izlemek çok güzel bence de.)
  • dünyanın neresine gidersen git, ağzından çıktığı anda karşındakinin anlayacağı tek bir kelime var : sex. ama bu ülkelere göre değişim gösterebilir. ingilizce konuşan birisi "sex?" sorusu karşısında "male" ya da "female" diyebilir. türkiye'de değişmez ama hiç bi şekilde. cevap hep aynıdır : "oluuur"
  • bazı insanlar var ki, nakavt'ın aslında knock out olduğundan haberleri yok. ateri oyunlarında, yenilince çıkan K.O. ise, nakavtla alakasız bişey onlara göre.

7 yorum:

  1. Benim bildiğim starfucks t-shirtlüleri starbucks'a sokmuyorlar zaten =D

    YanıtlaSil
  2. valla kız gayet takılıodu abi :D

    YanıtlaSil
  3. starbuckstakiler ingilizce bilen eleman çalıştırmıo. Ama gerçi herkes bilir fuck'ın anlamını Türkiye'de. Garip.

    YanıtlaSil
  4. ingilizce bilen eleman çalıştırmıyo derken?

    yani ingilizceye gerek mi duymuyolar yoksa başvuruya gelen genç ingilizce biliyorsa siktir git çalışamazsın mı diyolar :D

    YanıtlaSil
  5. ahahahhaah :D evet garip bi tümce kurmuşum sen söyleyince fark ettim. 1.si sanırım :D

    YanıtlaSil
  6. "sanırım"? ceylaaaaaan :D hala tereddüttesin :D

    YanıtlaSil
  7. daha başka bi şık da olabilirdi ondan şeyettim of neblim sıcaktan kafam kaçtı herhal :D mazur gör.

    YanıtlaSil