Temmuz 17, 2010

1 hintliden daha kötü...?

şuanda beyazıtta prestige hotel'in lobisinden bu blogu yazıyorum.
neden böle bişe yapıorum? normalde çalışırken bu tip şeyler yapmayı sevmem.
ama bi olay yaşadık. paylaşmam lazım.

otobüs otele yanaşır. 24 kişilik hintli bir kafile vardır. zaman
uyumları falan diğer hintli gruplara göre çok iyidir. otobüsten inmeye
başlarlar. ben ve tur lideri de dahil tüm yetkililer check-in için otele
girerler. o sırada porterlar bagajları taşımaktadır. herşey ayarlanır.
herkes odalarına çıkar. sercan, tur lideri russell ve ofisten tülay, lobide
oturmuş program hakkında konuşmakta ve içeceklerini yudumlamaktadırlar. bir anda
russell'ın telefonu çalar. telefonu kapatınca gülme krizindedir. kriz geçince
anlatmaya başlar olayı. kafileden bir insan uyumuş kalmış otobüste. otobüste en
yakın park edebileceği yere, balat'a gitmiştir. kaptan muzaffer abi aracı
kilitlemiş ve gitmiştir. uykucu dostumuz uyandığında camları yumruklamış ve
bağırmıştır. bunu gören polis durmuştur. bir şekilde bize ulaşmıştır. kaptan
adamı geri getirmiştir. adamı sercan almıştır otelin köşesinden. muhtemelen o
adam şuanda da odasında uyuyordur.


işte böyle. o kadar insan otobüsten indi. zira insanlar inerken otobüs deprem gibi sallanıyor. uykusu baya ağırmış anlaşılan.

bu kadar.

4 yorum:

  1. oha, ne adammış be. Ayrıyetten yanındaki adam zahmet edip bi dürtmemiş mi adamcağızı? ehehe güldüm baya, gözümde canlandı vesselam.

    YanıtlaSil
  2. ahasdfghfd olsun be sercan ne kadar sinir bozsada bak eğlendirebiliyo da :D en azından olaya uzaktan şahit olanları :D

    YanıtlaSil
  3. tabi sonra o adamın çemkirişlerini görmediniz. sonra dedim ki aq 15 dk yol gidioz nasıl o kadar derin uyuyabiliosun :D sustu siktir oldu gitti :D

    YanıtlaSil
  4. Husnu ABCem :)23 Temmuz 2010 00:18

    konuşan bir hintli abi :) hayır havuzdayım , 1 tane çocuk yetmiyormuş gibi 2 tane de yetişkin var bıdı bıdı..bi de anlamıyorsun ya daha da sinir oluyorsun , dilleri de sinir edici bil zaten.

    allah kimseyi bunlara düşürmesin

    YanıtlaSil