Haziran 21, 2010

şirinler kadar şirin değilim ama idare et


  • dinlediğim müziğin sesini kıstırıp, televizyondan son ses demet akalın açan bir kardeşe sahibim. katil olmam an meselesi.
  • şirinler blu çağından ne zaman çıkacak?
  • aç olunmaz, doğulur.
  • eğer benim gibi düşünmüyorsanız, aynı fikirde değilizdir.
  • olm müzik yapmayı özledim lan ben.
  • göğüs kılı yok ki olm bende diye sevine sevine göğsümde kıl çıkmaya başladı aq.
  • insanlar birbirlerine olur olmadık yerlerde "yarın sabah E5'e çıkıcam sen de gelsene?" diye sormamalı. mesaj yerine gitti diye tahmin ediyorum.
  • ayrıca yine insanlar kendi hemcinsi hakkında konuşurken "geçen X'e bi kaydım" dememeli. bu mesajında yerine gittiğini düşünerek mutluyum.
  • istanbul'u güneş ışığı aydınlatmazken daha çok seviyorum.
  • facebook'ta ilkokul arkadaşımı buldum. başın göğe erdi mi peki?
  • şirinlerin filmi yapılıyo ya, şirinler hiç de şirin değiller.

4 yorum: