Haziran 17, 2010

erotik sohbet üstâdı.

**ismi filiz olan bir okurum varsa, üstüne alınmasın.**

kendimi öyle çok dobra, çok iyi laf sokan, hazır cevap biri olarak tanıtmayı sevmem. öyle bir iddiam da yoktur zaten. ama geçen çok fena bozduğum biriyle aramda geçen diyaloğu sizlerle paylaşmak isterim.

şimdi bu eleman, ben çok yakışıklıyım, çok tatlıyım, dürttüğüm kız önümde, dürtmediğim arkamda mantığıyla takılan bi gerizekalı. anlatıyo işte, msn'den kızlar ekliyorum erotik sohbetler yapıyoruz saatlerce, sonra da tavlarsam buluşup işi pişiriyoruz falan. ama yalan olduğu o kadar belli ki, ilk cümlesinden anlıyorsun. neyse bu işte anlatıo falan, ben de dedim şunu bi bozayım. ama ilk cümleden de bozdurmaz ki insan kendini arkadaş.

-abi nasıl oluyo bu erotik sohbetler anlatsana biraz.

+abi işte ekliyosun msn'e. cam açık falan. üstünde ne var diye giriyosun, devamı geliyo zaten.

-iyi de cam açıksa üstünde ne olduğunu görmüyo musun zaten?


+öyle de, o işin erotizmi işte.

-bence üstünde bişe varsa, o sohbet yeterince erotik değildir.


+neyse tamam boşver, sonra soyunuyo ama izin vermiyosun ki anlatiyim.

-yok ben öğrenceğimi öğrendim, artık herkesle yapabilirim erotik sohbet, sağol.

7 yorum: