Haziran 21, 2010

bir offf çeksem karşıki dağlar yıkılır.


çok kötü günler geçiriyorum. klişeler köşesi blogunun kurucusu olarak "tatile ihtiyacım var" demek istiyorum. çünkü gerçekten var. bulunduğum yerden başka biryere gidip düşünmeye, kafamı fazlasıyla boşaltmaya ihtiyacım var. neden dersen, kafamda o kadar çok şey var ki, biyerden sonra verdiğim tepkiler değişiyo. vermemem gereken kişilere, vermemem gereken tepkiler veriyorum. sonra her şey boka sarmaya başlıyor. hem ben üzülüyorum, hem çevremdekiler.

şuanda kendimi o kadar kötü hissediyorum ki, sanki daha ne isteyip istemediğine karar verememiş bir ergen gibi. sürekli evde oturuyorum. izleyebileceğim daha fazla film kalmadı. daha fazla kahve içemem heralde. uyuyamıyorum hiç. bu yanlış tepkileri aileme vermemek için kendimi ne kadar kastığımı bilemezsin.

ilk başlarda, bazı kayıplardan etkilendiğimi ve kısa bir süre sonra toparlanabileceğimi düşünmüştüm fakat hiç de öyle değilmiş. şuan bombok bir haldeyim ve hayatımla ilgili çok önemli kararlar almam gerekiyor. ama hemen yapmak istemiyorum. ama gel gör ki, hemen yapmam gerekiyor.

bilmiyorum, çok acayip hissediyorum son günlerde. profesyonel yardıma ihtiyacım olacakmış gibi sanki. neyse.

bu kadar.

2 yorum:

  1. bir yerlere gitmek bi işe yaramıyor. o kafa seninle geliyor o düşünceler yiyip bitirmeye devam ediyor zihnini.

    YanıtlaSil
  2. sağol moral verdiğin için =)

    ya şaka bi yana, valla gitmem lazım. mekan değişikliği iyi geliyo bana. tecrübeyle sabittir.

    YanıtlaSil