Haziran 28, 2010

ben de isterim stand-upcı olamayı ama işte..


  • bir adet etrafa gülücükler saçan bebektir metrobüsteki tüm insanları birbirine kenetleyen. bebek tatlı tatlı hareketler yaparken, herkes önce bebeğe bakar, gülerken de birbirlerine bakar. sanki "ikimiz de gülüyoz ya ne güzel" der gibi.
  • iş esnasında takım elbise giyen kişilerin, sivil kıyafetine hiç dikkat ettiniz mi? sivil kıyafet dedikleri sadece bir polo yaka, lacoste tarzı çizgili tişört, ketenimsi bir pantolon ve kösele görünümlü spor ayakkabı. hani hiç bisiklet yaka, düz renk ya da daha enterasan bişey görmedim.
  • insanların toplu hareket edip, büyük bir dayanışma içerisine girdiği tek yer metroya inen yürüyen merdiven bence. "merdiven zaten yürüyo, ne yorcam kendimi yaa" diyenler sağ tarafta kümeleniyor ve sol tarafı boş bırakıyor. sol taraftan da "merdiven inse bile, ben de boş durmam, hem zaten acelem var benim, ya da yer falan kaparım" diyenler iniyorlar.
  • insanı neden hıçkırık tutar? ve neden en uygunsuz zamanda olur bu? hıçkırırken ingilizce konuşmak neden bu kadar zor? hıçkırığın geçmesi için su içmek tamamen boş bir çabadır. nefes tutmak da aptalcadır. burnunu sıkıp falan. geçmiyo amk geçmiyo.
  • bana taksimde adını vermek istemeyen bi cafe'den çok değişik bi teklif geldi. blog'da yazdığım komik/mizahî yazılardan bişeyler harmanlayıp, haftada 1 gece stand-up show yapmamı istiyolar. nasıl lan!?
  • asena'yı gerçekten çok sevdiğimi tüm okurlarım duymalı. ya da okumalı deseydim.
  • "1 hintliden daha kötü bişey varsa, o da 2 hintlidir" demiştim önceden(dün). onu değiştirmek istiyorum. 1 hintliden daha kötü bişey varsa, o da 250 kiloluk, yürüyemiyen, heryerde tekerlekli sandalyeye ihtiyaç duyan, rampa olmadığı için otele giremeyen, başındaki kişiye 50tl taksi parası geçiren, götü kalkmadığı için oteli ve servis aracını değiştirmek isteyen, tur liderinin başındaki sorumluya (ben) fırça atmasını sağlayan ve tüm bunlara rağmen ülkesinden kalkıp istanbula gelen 1 hintlidir. amına koduum, sanki minibüsün otomatik açılan basamağı olsa taşicak onu. insan için onlar insaaan. göt. (ayı).
  • damla'nın sevgilisi genco kardeşimin bi lafı çok hoşuma gitti. paylaşmak isterim sizlerle : cinsel seks.
  • bu kadar.

4 yorum:

  1. benim ilerde işim olursa şayet ben farklı giyinicem beyle. Söz.

    YanıtlaSil
  2. oley. sağol yavru ceylan kendimi iyi hissettim =)

    YanıtlaSil
  3. ahahsdf ohaa teklife bak :D yanındaki hintlilerden daha çok yakışır gerçi.
    bu arada biraz hava al ağzına, sonra su iç. geğirmene sebep olcak bu, sonra geçiyo hıçkırık. valla bak dene gör. benim tarafımdan test edip onaylanmıştır :D

    YanıtlaSil
  4. sana güveniyorum ayla. eğer bi daha olursa öyle yapcam, söz.

    YanıtlaSil