Haziran 22, 2010

ben yazarken çok güldüm valla dost, oku belki sen de gülersin.

resmi yağan yağmura itafen koyuyorum. aldırma.
  • sandalet ugg giyenleri gördüğümde şaşırmaktan asla vazgeçmicem.
  • bugün kız arkadaşımla cafede otururkene şebnem ferah'ın küçükken sahip olduğum kırmızı rugan ayakkabılar adlı şarkısı çıktı. onu kendi dönemimize uyarladık bizde : küçükken sahip olduğum adidas superstarlar & küçükken sahip olduğum kırmızı ışıklı ayakkabılar.
  • ananemin lost dizine getirdiği yorum : "nasıl cangıl(şuna bak cangılı da biliyo) orası be, ne bi diken var ne bişey. ne yiyip içiyo bunlar. öyle cangılda böcek de olur yılan da olur kene de olur." ardından cevapladım "anane orası farklı bi cangıl. orada kutup ayıları var". ve son nokta : "yolunu mu şaşırmış kutup ayısı, ne halt işi var cangılda"
  • o zaman diyelim ki "bahtsız survivor'ı cangılda kutup ayısı zikermiş".
  • karşı komşuyla balkonda konuşuyorduk. bişey dedi. komikti. tam gülüyordum ki, üst komşunun astığı çoraplardan biri kafama düştü. evet işte bu o! gülme komşuna gelir başına! bir atasözünü daha tecrübeyle sabitlemiş oldum.
  • allah insanları cezalandırmak istediğinde, onların bilgisayarlarını yavaşlatır.
  • hayat ne garip.. bunu bişeye bağlamicam. garip işte.
  • vuvuzelaya, venezuella diyen arkadaşımı saygıyla selamlarım buradan. asdfkljkj
  • gök gürleyince yerimden zıplasam da, seviyorum. güzel bir doğa olayı.
  • saçlarımı kurutup dışarı çıktığımda başlayan yağmurdur beni çileden çıkaran.
  • itiraf etmeliyim ki, insan binlerce lira kazansa bile, kendi kazandığını harcaması çok zor oluyor. sakız alırken bile içi acıyor insanın. şahsen ben sakız alırken "ulan bak tur minibüsünden inerken harcadığım efor için kazandığım para gitti bee" diye düşünüyorum.
  • meğerse üst geçitlerde 3 liraya satılan parfümler, sahte veya su katılmış değilmiş. tecrübeyle sabitledim bunu. meğerse onlar orjinalmiş ama küçücükmüş. zira kendi parfümümün orada satılanını aldım. 2 defa sıktım ve kokusu hala gitmedi.

5 yorum:

  1. gerilmiştim oysaki gök gürültüleriyle. iyi geldi, eğlendim yahu :D bu arada ananene saygılarımı ilet, sıkı takipçisiyim :D

    YanıtlaSil
  2. tamam ileticem :D komşu olayına ne diyosun ayla :D

    YanıtlaSil
  3. benim vardı kırmızı rugan ayakkabım.

    YanıtlaSil
  4. hohuahah atasözü farklı ve daha gerçekçi bi boyut kazanmış sayende :D

    YanıtlaSil
  5. benim de kırmızı ışıklı ayakkabılarım vardı büş.

    YanıtlaSil