Haziran 16, 2010

ananem çok limonî


bunu duymaya alıştığını ve belki bunu duymaktan sıkıldığını biliyorum ama, evet, yine ananem..

yemek yedik, sofrayı topluyo falan bişeler böyle. elinde elbezi var, siliyo ediyo fln. bir anda garip bir şekilde, limonu aldı ve dışını silmeye başladı.

sena: anane napıyosun?
anane: masayı siliyorum.
sena: limonu niye sildin?
anane: çociğim 4binlira olmuş kilosu. (ama niyeee?)
aile halkı: !?

bunu neyle alakalandırmamız gerekiyo anane? bişey sölüosun, sonra çekiliosun. kalıyoruz biz böyle, brain storming yapıyoruz acaba ne dedi lan diye. yapma böyle.

yalnız dikkatimi çekmedi değil. ananemin son vukuatları hep, yemek esnasında ya da sonrasında oluyo sanırım. yemek yaramıyo bence kadına.

9 yorum:

  1. Şimdi kıskanmanın ne lüzumu var ki kadını sizden daha iyi, çok güzel felsefe yapıyor diye :P anlayamıyorum yani... :D:D:D

    YanıtlaSil
  2. ama ağır felsefe yapıyo ya, yetişemiyorum artık :D

    YanıtlaSil
  3. ananeni seviyorum süper lafları var :D

    YanıtlaSil
  4. doğrudur limon çok pahalandı amaa :)

    YanıtlaSil
  5. ama limon pahalıysa silmek mi lazım =)

    YanıtlaSil
  6. abi hem de nasıl yaa, sorma :D cooluğundan yanına yanaşılmıyo.

    YanıtlaSil