Mayıs 14, 2010

mutluluğun resmini çizemem ama, blogunu yazarım.

abi şuan mutluluğun ve şaşkınlığın hat safhasındayım. çok ilginç ve daha önce hiç yaşamadığım bir olay yaşadım. herkesin yapmayacağı birşeyi yapıyorum ve blog sayfamda telefon numaramı paylaşıyorum. amacımın "ulan millet görsün de, belki karı kız düşürrüz" olmadığını herkes tahmin eder ve bilir. numaramın geçtiği yere bakarsanız, öyle bi amacım olmadığını da anlayacaksınız. amacım tamamen farklı.

neyse uzatmadan. az önce bir mesaj geldi telefonuma. 3 SMS uzunluğunda bir mesaj. bursa'da yaşayan, deniz isimli, kendisini hiç tanımadığım bir insan atmıştı bu mesajı. rastgele karşılaştığı yazılarımı çok beğendiğini, okurken çok güldüğünü falan söyledi. abi bu insanı ne kadar mutlu eder biliyo musun?

çünkü sonuçta bu blog'u tutuyosam bir amacı var ve bu amacına yer yer ulaştığını görmek beni çok mutlu ediyor. izleyicilerin 47'ye ulaşmasına da şaşırdım. nasıl yayılıyor anlamış değilim.

ayrıca diğer birkaçtane daha yazar arkadaşın içinde bulunduğu diğer blogsal projem "klişeler köşesi"nin de, kendi blogumun izleyici sayısını geçmiş olması, beni biraz kıskandırsa da hoşuma gitmedi değil hani.

öyle yani.
sağolsun deniz, duygularımı paylaşmak istedim.

2 yorum:

  1. ben de okuyorum seni ama yazamam öyle uzun şeyler.bil işte bunu yeter.

    YanıtlaSil
  2. ama kim olduğunu da söyleseydin keşke.

    YanıtlaSil