Mayıs 07, 2010

iş buldum olm lan

okuldayım ve sıkılmanın son safhalarını yaşıyorum şuan. yok böyle bi sıkılmaca.

müjdemi isterim ayrıca. iş buldum olm ben. süper hemde. süper olma sebebi, gelecekte yapacağım işle ilgili olması. VIP Turizm adlı şirkette transfer attendant olarak başladım. pazartesi işe alındım ve salı sabah 05.30'da thailand bangkok'dan gelen kafilemi karşıladım. akşam 9'a kadar onlarlaydım. çarşamba günü de ben vardım onların yanında. dün ve bugün başka bir arkadaşım devraldı ve yarın yine benleler.

insan takım elbiseyle dolaşınca bütün gün, kendini gerçekten iyi hissediyor yahu. gün boyunca, istediğin için değil mecbur olduğun için ingilizce konuşmak, thailand aksanını çözmek ve anlasınlar diye thailand aksanıyla konuşmak falan çok çok güzel şeyler. eğer işler böyle devam ederse, yazın tatile matile gitmem aga ben. zaten geziyoruz sürekli. bazı zorlukları olsa bile, çok zevkli be abi.

şimdi çıkıorum okuldan. eve gidince bilgisayarımın parçalarını bulabilirsem devam ederim. evet parçalarını bulabilirsem. bkz;klavye,mouse,monitör bkz;ev tadilatı

son olarak şunu demeliyim :

everybody transfer attendant must be!

3 yorum:

  1. o kalıbı bakırköy emolarına borçlusun sercan en azından şurdan bi selam etseydin kendilerine. vefasızlık etmek sana hiç yakışmaz biliyosun dfghjkwsdfg

    YanıtlaSil
  2. süpermiş, ne güzel :)

    YanıtlaSil
  3. tabi öyle bi ingilizceyle bu mesleği yapamazlar bence :D buttt.. what can i do.. sometimes? büş? :D

    evet defne süper bence de =)

    YanıtlaSil