Mayıs 15, 2010

bakkal, göz göze gelmek, pişmanlık, entrika, hüzün, soru işaretleri


yine abuk bir durumla karşınızdayım. bugün başıma gelmiş bir olay. ilk değildi, son da olmayacak muhtemelen. ama bu olayı yaşadığınızda kendinizi kötü hissetmeniz muhtemeldir, söyliyim.

efendim, çevrede, birbirine çok yakın olan ve aynı sektörde hizmet veren iki dükkan vardır. yanyana iki bakkal, altlı üstlü iki tane cd'ci veya karşılıklı iki internet cafe. ikisinin sahiplerini ve çalışanlarını tanıyorsunuzdur. hepsine gitmişliğiniz vardır şimdiye kadar. bu olay canlandı kafanızda bence. şimdi bugün karşılaştığımı söyleyeyim. iki tane bakkal. yan yana, biri marketimsi manavımsı bişey ama böyle meyve sebze de var. öteki de şarküteri gibi, kuruyemiş alkol falan filan da satılıyor. şimdi geçiyorken birşeyler alacaktım. şarküteriye girdim. oradan aldım ne alacaksam. elimde iki poşet doldurmuşum, çıkıyorum oradan. tam yoldan geçerken, diğer manavımsı marketin sahibiyle göz göze geliyorsunuz ve elinizdeki poşetlere bakıyor. ulan nasıl boktan bi durum. o bakışmadan neler neler çıkarıyorum bi bilseniz. öncelikle küfürler geliyor tabi aklıma. diyorum ki "ulan şimdi ne sövmüştür ana avrat"

ve tabi çeşitli dipsesler oluyor. bakkalcıya ve bana ait.

bakkalcının dipsesleri:

"bak şuna gidip başka yerden almış, bi de dükkanın önünden geçiyor"
"bari insan yarısını burdan yarısını oradan alırdı"
"amaan çok da umrumda, onun aldığıyla mı zengin olcaz zaten, salla"
"neden oradan almış ki, artık sevmiyor mu bizi?"

benim dipseslerim:

"aha kesin gördü poşetleri, niye göz göze geldik ki lan"
"off ya sorarsa neden buradan almıyosun diye, sizde yok da diyemem, hepsi var onlarda da"

"amaan çok da umrumda, benim aldığımla mı zengin olcaklar sanki, salla"

"bidahakine buradan alayım da, sevmiyorum onları zannetmesinler bari"

3 yorum:

  1. Aman boş ver bizim sokaktada aynı iki bakkal var. Artık ben her ikisinde iplemiyorum ve ana caddedeki marketlerden alıyorum. Çünkü marketler fiş veriyorlar . Daha kanuniler..

    YanıtlaSil
  2. Aman boş ver bizim sokaktada aynı iki bakkal var. Artık ben her ikisinde iplemiyorum ve ana caddedeki marketlerden alıyorum. Çünkü marketler fiş veriyorlar . Daha kanuniler..

    YanıtlaSil
  3. Aman boş ver bizim sokaktada aynı iki bakkal var. Artık ben her ikisinde iplemiyorum ve ana caddedeki marketlerden alıyorum. Çünkü marketler fiş veriyorlar . Daha kanuniler..

    YanıtlaSil