Mayıs 02, 2010

aşka sercan bakışı -2


yaşadınız mı hiç bilmem. aşkta kaybetmekten daha da kötü bi yan var. geçen biri retweet etmişti twitter'da. orada bu söyleyeceğim olayı "binmemiz gereken treni 1 dakikayla kaçırma"ya benzetiyordu. çok kötü ya gerçekten.

sevgilin var. ayrıldınız. bir süre bunalımsı şeylerde kaldınız. sonra herkes kendi yoluna diye düşündünüz artık. bunu düşünmenizin sebebi ise kesinlikle şudur ki; o başkasını bulmuştur kendi yolunu baştan çizmeye başlamıştır çünkü. "e madem o beni unuttu, ben de unuturum o zaman" dersin, sen de kendi yolunu çizmeyi düşünmeye çalışmaya başlamaya niyet edersin. o derece. ne kadar zor olduğunu anlatmaya çalıştım. normalde bu kadar fiil ve fiilimsiyi yan yana kullanmam konuşurken. zaten kullansam, aptal derler muhtemelen. hoş, kullanamayınca da aptal diyolar ya neyse. ne diyodum? heh sen de kendi çapında unutursun, kendini inandırırsın ya da buna. "unuttum ki bile olum heheyt" dersin. bok unuttun. neyse burada mesele unutup unutmamak değil. aradan uzun zaman geçeer geçeeer ve geçeeer. bir de bakarsın ki, hala çıkıyolar lan. ortak arkadaşlarınız artık sohbet esnasında çaktırmadan sorduğunuzda "sözlencek galiba olm onlar" falan diyo. aslında beklediğiniz, duymayı umduğunuz cevap açık ve seçik olarak şu;"ayrıldı olm onlar, bayaa oldu." ama o cevap gelmeyince, hatta çok alakasız bir cevap gelince de garip oluyorsun bayaa bi.

tam olarak şu ismi verebilirim bu duruma:"eski sevgilinin senden sonra çıktığı kişiyle hala çıkıyo olması ve söz/nişan/evlilik tarzı olaylara çok yakın olması." halbuki bi önceki sendin lan. bu durumda insan kötü hissetmesin de ne yapsın birâder? "o trene ben binmeliydim" diye bir cümle sarf etmiycem, blogger çatısı altında bunu yanlış algılayacak çok insan var.

abi şimdi olay böyle olunca, kendini kullanılmış gibi hissediyorsun. yani aslında öyle olmasa bile, sana öyleymiş hatta hep öyleymiş gibi geliyo. kendine kendine diyosun "ulan bak, aşkı sevgiyi bende tanıdı, tecrübe etti bir ilişkide naparsan iyi naparsan kötü olur falan filan diye, herşeyi öğrendi, bastı tekmeyi gitti sonra." kafandan geçen şey bu oluyor ister istemez. durduramıyorsun bunu.

bir de şey tripleri vardır. hani unutmuşsun gibi yapmaca, umursamıyomuş gibi yapmaca falan. bunu diyalogla anlatmak istedim. kızımızın adı zeynep olsun mesela.
-lan zeynep'i gördüm dün.
+
banane olm beni ne ilgilendirir, ilgilenmiyorum ben artık, unuttum ki ben olm onu, hatırlatmaya çalışmayın. bi daha olmaz artık, çıkamam tekrar, bitti herşey.


şimdi bak, bu kadar laf kalabalığı yapıyorsan eğer, bişey var işte lan. kızı gördüm dedi sana sadece. tamam de, geç, bitsin. niye uzatıyorsun ki. açık veriyosun işte, ele veriyosun kendi kendini. zaten diyaloğun tamamında kendin de dayanamayacaksın buna :

+sevgilisi yanında mıydı lan?
-
hani ilgilenmiyodun?

+olm sanki umrumda olduğundan soruyorum. merak ettik sorduk işte muhabbet olsun diye. hemen fesatlık yap, başka yerlere çek olayı sen. bırak ya bi daha da bişey sorarsam iki olsun.

bak yine laf kalabalığı. olay bundan ibaret yani.
eski sevgiliyi unutamamak, evleneceği insandan bir önceki sevgili olmak, unutmuş gibi yapıp her seferinde işin içine pislemek falan filan.

kendi uydurduğum bi sözü söyliyim bu konuda. hani işin içine tren girmişken, öküzü de sokmamak olmaz di mi ama?

binmen gereken treni kaçırınca, neden uzun uzun bakarsın arkasından öküz misali?

türkçesi diyo ki; gitmişse gitmiş, salla gitsin.

saygılar.

7 yorum:

  1. unutma ki raylar sabittir ve trenler başladıkları noktaya her zaman geri dönerler... makinist değişse ne olur? tren aynı tren...

    ayrıca ''unuttum'' demek çok kötü bir olay yahu! hiç bir şey unutulmaz ki.. beyin içerisinde ufak kutulara hapsedilirler.. ve umulmadık anda hatırlanır her şey.. ayrıca unuttum dediğin zaman bunu söylediğin kişi sana acır! (en azından ben acırım) hafıza kaybı geçirtecek kadar etkili bir insan mı o? bu mu? kim bizden üstün? öyle bir şahsiyet göremedim ben...

    ayrıca makinist olmak öyle kolay bir iş değil... unutma tüm trenleri biz kullanırız ;)

    YanıtlaSil
  2. demek ki kullanamıyoruz trenleri. ondan böyle oluyo. kontrol bizde ama, olmuyo.

    YanıtlaSil
  3. kim aptal diyo olm sana? alnını karışlarım onun :/

    ayriyetten aşk çok güzel len.. şu an en bi aşık hallerde olduğumdan yazına filiz sevişellim mi bencilliğiyle yaklaştım ama bunca yıllık hukukumuz var, idare edersen..

    şaka maka gittiyse gitti kenks. olaya öyle bakmıycan, aşkı bende tanıdı bıraktı gitti filan diye. olmamış demek ki, olan biri de bulucak seni elbet..


    çiçekler, böcekler, gökyüzü, kuş. kaçtım.

    YanıtlaSil
  4. neyseki vapurlara falan girmeden kaçtın büş. çok klişe oldu o artık.

    YanıtlaSil
  5. eheh yok klişeyle işim olmaz biliyosun (H)

    YanıtlaSil
  6. bilmez miyim :D

    YanıtlaSil
  7. kendi bloguma anonim msj atmak da çok salakça oldu ha :D

    YanıtlaSil