Nisan 06, 2010

vikingler tamam da, bu kadarını da tahmin etmemiştim yahu


bugün eski okulumuz şehreminiye gittik dilşad'la birlikte.
liseye hazırlanan ortaokul öğrencileri, okulu gezmeye, görmeye gelecekleri için.
okulu gezdirdikten sonra, konferans tarzı birşey olacaktı okulda ve biz de, mezunlar olarak, şehremini anadolu lisesi'yle ilgili görüşlerimizi paylaşmak, soruları cevaplamak için programa dahil olduk.
hiç bir konuşma hazırlamadan, kendimiz olarak çıktık sahneye. çok da güzel oldu aslında.
güzel güzel anlattık. ben konuşurken baya güldü veletler. okula aldığımız gitar amfisini takside unuttuğumuz günü bile anlattım yani. işte dedim bak buna rağmen hiç azar bile işitmedik falan filan.
neyse, program bittiğinde öğrenciler çıkarken, veletlerden bitanesi bana bakarak ve sırıtarak şöyle dedi :
"ehehe abi çoh makarasın yiaa"

bu zaten programı özetleyen bir cümle oldu.

sonrasında, okula gelipte, necmettin hocayı görmeden gitmenin hayvanlık olcağını düşünerek yanına gittik. sonra dışarı çıktık okulun kapısına. orda muhabbet ediyoduk. eski tarih hocamız mümine hoca da oradaydı. işte başlıktaki sihirli olay burada yaşandı.

her imaj değiştirdiğimde, başka başka insanlara benzetildiğimi biliyorsundur eğer bu blogu okuyorsan. vikingler de benzetildiğim bir ırktı. "vikinglere benziosun sen yaa" cümlesiyle pek çok kez karşı karşıya kalmıştım. vikingleri severim. güzel bişe onlara benzemek, yani sadece görünüş olarak. yoksa asıp kesmem yani kimseyi. tanrılar kurban istiyo falan, en sevmediğim şey.

neyse, akabinde mümine hoca bu benzetmeyi yaptı ve şöyle bişeyle devam etti :

-sen hiç şecereni(bu da küfür gibi kelime he), soy ağacını falan araştırdın mı sercan?
+yok hocam noldu ki?
-haçlı seferleri zamanında,(tarih dersi, yeni, yine, yeniden) danimarkadan, hollandadan, isveçten gelen askerler, uzun süre anadoluda ikamet etmişler ve burada kalanlar olmuş. acaba soyun oralara dayanıyor olabilir mi?
+yok hocam, sanmıyorum, keşke olsa. isveçli olmak güzel olurdu.

garip. araştırmak lazım. ama amcamın araştırdığı kadarıyla, babillere dayandığı söyleniyor soyumuzun.

bi de şeye çok güldük ya. şehremininin müdürü, dün arabayla okuldan çıkarken, iki tane öğretmene çarpmış xD sadece kafasını kaldırıp bakmış ve sonrasında devam etmiş xD şimdi komik gelmeyebilir ama anlatıldığında çok komikti xD

sonrasında da okula gittim işte. erken gittiğim için, sıkıldım ve yemek yedim. fakat gel gör ki, diyetteyim ben. ama şöyle bi durum da var, kurmayı sevdiğim bi cümle var.

"tabağın dibindeki mayonezi, kepek ekmeğimle sıyırırken 'diyetteyim' demeyi çok seviyorum"

ayrıca, okulumun yemekhanesinde görevli tatlı teyzeler beni duyuorsanız, bu yaptığınıza bir son verin.
bugün sebzeli köfte diye verdiğiniz yemek, aslında tam olarak köfteli sebzeydi.

ama lezzetliydi, tamam.

1 yorum:

  1. biz de dün izledik bünyamin erdem bide tanımadığım 3 kişi çıkıp anlatmıştı,komikti :D bugün de izleteydiler keşke

    YanıtlaSil