Nisan 27, 2010

kendime yeni bir ben lazım ama öyle ben değil


evde sertap'ın şarkısını mırıldanıyordum.
evet şaşırtıcı ama hani senle alakası olmayan bi şarkı diline dolanır da, bütün gün dilinden düşmez ya, o durumdu biraz.
"kendime yeni bir ben lazııım, kendime yeni bir ben lazzıııım!" nidâlarıyla dolanıyordum evin içinde.
sonra anane'me klasik takılmalarından yapmak istedim ama...

+kendime yeni bir ben lazım ananeeeee ananeeee
-benin varya çuciğim yanağında, napcan başka beni.


oturumu kapat sonra. öl. naparsan yap.
anane naptın sen ya naaptın.
altıma niye sıçırtmaya çalışıosun beni.
böyle bi yanlış anlama olabilir mi ya.
zaten ananemle ilgili yazmaktan bıktım artık.
ya 5 vakit namaz kılan bi insan, namazı bu kadar mı önemsemez. nasıl mı? bkz;

(namaz bitmiş seccade toplanırken)
ortam sesi: allaaaaaaaahekberrr allaaaaaahekbeeerrrrrrr


annem: anne naptın daha ezan yeni okunuyo.
ananem: amaan olsun kabul eden ezandan önce de kabul eder.

2 yorum: