Nisan 02, 2010

evet kendimi çok şanslı hissettim olamaz mı yani?

bugün kendimi kutsanmış hissettim.
belki sizde kutsandınız bugün ama farkında olmadınız?
sizi aydınlatmaktan zevk duyarım. yok, öyle zevk değil, memnun olurum anlamında.
aslında bugün değil dün diyelim.
dün 1 nisandı evet. 1 saat öncesine kadar hala öleydi.
ve ben yılda sadece 1 defa olan, şaka yapma gününde şakaya maruz kalmadım.
bu çok güzel bi olay değil mi sizce de?
niye lan şaka güzeldir, diyenleriniz olabilir.
tamam bence de güzeldir dee, türk milletinin yaptığı şakalar şaka olmuyo ki.
yani genelde sözle yapılan şeyler oluo. hani planlanmış bişe olmuyo.
bkz;

-kamiiil, ananı s*kiyim
+ne diyon lan!?
-nisan biiiiiiiiiiiiiiiiiiir euehuehueh
+güm*pat*çat

şaka bu mudur sizce?
ne biliyim hani internette güzel örneklerini görüoruz.
millet uğraşmış resmen. hayalet kılığına giren mi istersin, günlerdir o şakanın planını yapan mı istersin, hepsi mevcut.
ama yok anacım, biz de öle bişe yok. bizdeki şaka olayı biraz daha boyut değiştirmiş bişey. hani böyle inceden laf sokmayla, kekleme arasında kalmış, fiziki bir emek gerektirmeyen, aptalca şeyler oluyor genelde.

sevgili cem yılmazdan alıntı yapmak gerekirse, diyor ya hani :
"bizler de mesleki şaka olayı vardır. hangi meslekteysen ve o anda eline ne varsa, onunla şaka yaparsın. amele misin? demirle kafasına vurursun adamın 'eheheuh şaaagaaa' ya da bilim adamı mısın? elindeki asiti dökersin falan şaka olarak"

çok doğru bir tespit bence. çünkü kendimden de biliyorum arkadaşım.
bateristim ben bi çoğunuzun bildiği gibi. iş aletlerim de, bateri ve bagetler.
bunu söylemekten utansam bile, ben de bazı zamanlarda, "enseye şaplak göte parmak" samimiyetim olduğu insanlara karşı, göte parmak kısmını bagetle uyguluyorum yani. hiç aynı tadı vermiyo falan dermişim şimdi ahuahuaha xD

neyse bu yazımı bir türk şaka(!)sı ile bitiriyorum.

şaka 1 (küfür etmeyin ama)
bu da şaka 2



nisan biiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeööööööööööööööörrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder