Nisan 29, 2010

aşka sercan bakışı -1


şuana kadar bu blog sınırları içerisinde nadir gördüğünüz ya da hiç görmediğiniz bir konudan bahsedeceğim bu blogda. evet biraz iç döküş olacak, biraz aşka bakış açım olacak biraz da kendi çapımda yaptığım çıkarımları paylaşacağım.

bugün bir yaşanan bir olaydan ötürü aşk üzerinde çok fazla düşündüm. çok fazla dediğim bütün gün. aşk için 1 gün düşünmek benim için çok baya bi. aslına bakarsanız, konu o kadar geniş ki, nereye çeksem oraya uzayacak. şimdiye kadar yaşadığım deneyimlere dayanarak söyleyebileceğim şey "aşk kesinlike bana göre değil" olmayacaktır. aslında bana göre bişey. ama değil de bir yandan. hani değnek vardır ya bitane, iki ucuna da bok bulaşmış. biraz öyle bişey bu. herkes için öyle aslında. aşka inansan bi türlü, inanmasan bi türlü. ya da tükürük şeysi vardı aşağısı sakal yukarısı bıyık fln. açıkçası aşağı her tükürdüğümde oluşan sakal sadece cücük, yukarı tükürdüğümde oluşan bıyık ise hitler'in bıyık stilini aşamadı. oluştuğu gibi kaldı, ne sağa ne sola uzayamadı. birileri hep gelip vurdu jileti. ulan jilet milet arabeske bağladık iyice. neyse bunu geçelim.

başımdan geçen ilişkiler için genelde "iyiki" ile başlayan cümleler kurdum. sonuncusunda bu cümleler genel de "keşke" oldu. "iyiki" diye başlamışsa da, olumsuz devam etti. bkz;iyi ki çıkmışız ne bok olduğunu gördüm gibi. böyle rahatça sayıp sövüorum çünkü bu yazıyı okuma şansı yok onun. msnde facebookta falan engelli hep. ortak arkadaşlarımız da görünce üzülmesin diye ona söylemezler. ama üzülsün. hatta hiç multu olmasın, hep üzülsün hatta. neyse ilişkilerimde öğrendiğim çok şey oldu. çıktığım bu insanlarla, önceden bir arkadaşlık, yakın arkadaşlık hatta kankalık süreci gibi birşey olmuştu. sonra da işte "kanka ayağı göt ayağı" lafını boşa çıkarmayalım dedik, başladı öylece bişeyler.

yaptığım çıkarıma gelirsek. artık benim sevgilim arkadaşlarım. evet çünkü hiç bir fark yok. var ama öyle dünyayı değiştirecek farklar değil. benzerliklerden bahsedeyim hemen. arkadaşınla da sevgilinle de yapabileceğin şeyler nelerdir? sinemaya gidersin, cafeye gidersin, dertleşirsin, özlersin, bişeyler paylaşırsın, gezersin, tozarsın, dondurma yersin, lunaparka gidersin vs. daha bir sürü şeyler var hem arkadaşınla hem sevgilinle yapabileceğin.

şimdi gelelim farka. iki tane söylicem. arkadaşınla yanyana yürürsün, sevgilinle elele. arkadaşını yanağından öpersin, sevgilini dudağından.

bunun dışında, inanın bana hiçbir fark yok. yani arkadaşların varken, aşka hiç gerek yok. düşüncelerim bu şekilde tabi ama aşka kapalı değilim yine de.
hani yarın biriyle çıkarsam, "ulan bak bu kadar laf saydı, gidip buldu bitane" falan demeyin.

sevgiler.

3 yorum:

  1. bu konu benim de üzerinde çokça düşündüğüm bir konudur mesela.ne zaman ki hayatına bir sevdicek insanı dahil oluyor,bu farkları düşünmeyi bırakıyorsun.hatta pek bir şey hatırlamıyorsun bile.

    o sebepten ilk fark sevdiceğin yer yer düşüncelerini uyuşturma özelliği mevcut.
    sonra şöyle devam ediyor:
    arkadaşlarınla sevişmezsin,gördüğünde sende kalp çarpıntısı da yaratmazlar öyle sevdiceğin yarattığı gibi,arkadaşlarının belli bir dönem sana eşlik etmelerini beklersin,senden de beklentileri odur çünkü,ya da şöyle söyleyeyim ''ilişkimiz ciddiyet arz ediyor'' gibi bir cümle arkadaşlık için sarf edilmez,sinema izleme biçimleriniz de farklar içerir yine,uyumadan önce uzaktaki arkadaşını getirmezsin gözünün önüne mesela vs vs.
    sanırım şöyle bir şey bu; arkadaşlarla bir araya gelmek ve anı yaşamak,sevdicekle bir araya gelmesen dahi anın ötesini düşünmek,planlamak,yaşamak.

    ha dünyayı yine değiştirmez bu farklar ama sende bıraktıkları etkiler açısından değişiklik yaratır.hem bazıları da her insanı farklı bir dünya farz ediyor :)

    YanıtlaSil
  2. Altını çiziyorum, üstünü çiziyorum, kalın puntolara alıyorum.

    Arkadaşların varsa

    YanıtlaSil
  3. kült ablasının söylediklerine katılıyorum. düşünmediğim şeyler de olduğunu farkettim. ama başlığa dikkat çekmek istiyorum "aşka sercan bakışı". yani herkesin her konu da kendi düşüncesi, kendi görüşü olabilir ve aşk da buna dahildir. bazı düşüncelerimizin farklılık gösterdiğini farkettim. ama oturup da tartışmaya değmez bunları bence. teşekkür ederim yorumun için =)

    çok iyi anlıorum mert, emin olabilirsin.

    YanıtlaSil