Mart 21, 2010

zehirlendim.


gördüğün resim, dün geceden bu yana yaşadığım hayatı anlatıyor.
zehirlendim anasını satiyim.
makarnaya sıktığım ketçabın tarihi geçmiş.
bu da yetmezmiş gibi, kabın içinde az ketçap kalınca, akmıor diye anannem ağzını kesmiş.
ketçap hava almıış, almııış ve almıııış.
sercan onu yemiş sonra.
ardından da 4 saat sürecek olan cafe programı varmış.
programın son anlarında kötü hissetmeye başlamış.
program bittiğinde wc'ye gittiğinde aynaya baktığında ne görse beğenirsin?
suratı olmuş ölü gibi, bembeyaz.
sonra zehirlenmenin gerektirdiklerini yaptıktan sonra, tüm geceyi tuvalette geçirmiş.
kâh resimdeki pozisondaymış, kâh klozette oturur vaziyetteymiş.
ulan çok kötü be.
gene ananem gene bir psikopatlık.
hayır kendisi de yedi o ketçaptan. kardeşim de yedi.
onlar da aynı durumda.
fakat şöle bişey var;
onlar ketçabı sadece makarnaya renk versin diye dökerken,
ben tat versin diye dökerim.
anladın ?
sonra da zehirlenirim işte böyle.
bir daha uzun süre ketçap yiyebileceğimi sanmıyorum.
ketçap pis, ketçap kaka.

salça rulz.

11 yorum:

  1. salça da bozulur ki. bozulmaz mı?

    YanıtlaSil
  2. ama şöyle düşün. salça daha çok kullanılan bişey. ketçap birkere alınır. bitene kadar kullanılır. ancak bitmesi uzun sürer. çünkü sadece patates köfte makarna gibi yiyeceklerle birlikte tüketilir. ama salça öyle değil. her yemekte kullanıldığı için son kullanma tarihine aylar varken biter zaten.

    YanıtlaSil
  3. sıvı yağ dökünce bozulmuyo

    YanıtlaSil
  4. sıvı yağ dökünce? nereye?

    YanıtlaSil
  5. salça konservesine.ya yemek kitabında yazıyordu pratik bilgi diye ama denemedim hiç :D

    YanıtlaSil
  6. deneme zaten boşver, bana iyi bi fikirmiş gibi gelmedi :D

    YanıtlaSil
  7. :D bizim salçalar bozulmuyo zaten (H) :D

    YanıtlaSil
  8. sıvı yağ havayla temsaını kestiği için bozulmyo sercan :) salçanız hep ilk günkü gibi taze ve güzel kalıyo ayrıca kurumuyo da :D 5 yıl oldu ewden göçeli, hayat bana çok şey öğretti..

    bu arada geçmiş olsun :D

    YanıtlaSil
  9. sağol beyzacık :D acaba ketçaba döksem işe yarar mı lan :D

    ayrıca bi dk lan, çok yanlış anlaşılmışım ben. benim amacım salçayı taze tutmak değil ki. yazmışım işte salça zaten bozulmadan tükenir diye.

    ketçabı taze tutcak bişe lazım bana :D

    YanıtlaSil