Mart 29, 2010

yazık rüştü'ye

abi bu spikerlerin rüştü fantazisi var kesin.
ne istiyolar garibimden anlamadım.
skandal olan olayı biliyosunuzdur bence.
spikerin canlı yayında maçı anlatırken :
"öpüyorum rüştüüü, her yerinden öpüyorum rüştüü" demesinden bahsediyorum.
bu olay zaman aşımına uğradı ve unutuldu.
belki bir çok kişi farketmedi ama, beşiktaşın geçtiğimiz cumartesi eskişehirsporla oynadığı maçta da böyle birşey yaşandı aslında.
maçı izlerken koptuk tabi babamla.

ben olayı anlatayım, yorumu siz yapın.

eskişehirspor 2-0 öne geçmiştir beşiktaş karşısında.
ilk yarı da 2-1 eskişehir üstünlüğüyle bitmiştir.
2. yarı da beşiktaş maçı kendi lehine çevirip, 3-2 öne geçmiştir.
tabi 2-0'dan 3-2 yapmak, futbol sahalarında öyle her hafta göremeyeceğimiz bir şey olduğu için,
spiker gene heyecanlanmış garibim. hangi spikerdi bilmiyorum. bir anda şu sözler döküldü dudaklarından :

"evet beşiktaş maçı 3-2'ye getirdi. herkes çok iyi oynuyor. ama özellikle rüştüye parmak basmak lazm!"

evet, kötü anlamda söylememiş, ama bence "heryerini öpüyorum rüştü"den daha iddaalı olabilir.

yorum sizin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder