Mart 30, 2010

çok "ne?" hareketler bunlar?

ı-ıh. olmamış.
eğer ismi "çok film hareketler bunlar" olmasaydı, olcakmış.
ama olmamış.
çünkü herhangi bir film hareket görmedim, göremedim.
komik yerleri var illaki, bkm mutfaktan söz ediyoruz.
amma velâkin komedi filmi değil bu.
yani şöyle düşün.
bkm mutfak ekibi, özel bi bölüm hazırlamış, sahnede değil de, farklı mekanlarda oynamış skeçleri. bu yani.
gitmeyin demiyorum, ama beklentinizi %50'nin altına düşürüp gidin.
yoksa verdiğiniz paraya acırsınız.
filmin ortalarındaki düşüncelerim, ne kadar sıkıldığımı anlatacaktır size :

"ulan keşke recep ivedik3'e gitseydim, hayvan mayvan ama içimdeki ayıyı canlandırır, gülerdim biraz en azından."

bu kadar vahim.

2 yorum:

  1. gitmeyi düşünüyodum ama artık düşünmüyorum kanka saol :D :D :D

    YanıtlaSil
  2. gitme kanka siktir et. ivedik'e git daha iyi. içindeki ayıyı keşfedersin en azından :D

    YanıtlaSil