Mart 07, 2010

canım acıyo.

az önce dünyanın en kötü olayını, yeni yine yeniden yaşadım.
evet mutfağa giriyordum.
olacaklardan habersizdim.
tüm amacım su içmekti. ama nereden bilebilirdim ki...
su içerken aslan tarafından kapılmış bir ceylan durumuna düştüm.
düşünsene su içmek bir ihtiyaç, hayatî bir şey. ama her su içmeye çalıştığımda bunun olacağını bilsem, susuzluktan ölmeyi yeğlerim.
evet, doğru tahmin ediyorsunuz, serçe parmağımı duvarın köşesine çarptım.
nasıl bir ıstıraptır bu. olduğum yere çöküverdim.
evet gözümden yaş geldi. çok canım acıdı. ayak parmağım kırıldı benim bilen bilir. üstelik sol ayağımda 1 parmak hariç, hepsi hasar gördü şimdiye kadar. hiç bi zaman bu kadar acımamıştı. ve bu her zaman olan bişey. sürekli vuruyorum biyerlere ayağımı. ama ayağı vurmak farklı, serçe parmak farklı.
hala sızlıyo, canım acıyo lan acıyooooo aq.

2 yorum:

  1. Biraz mazoşizm lazım daha log konserinden nasıl çıkacağımız belli değil =D

    YanıtlaSil
  2. ilerde birinden çok çok gizli bir bilgi almak için ona işkence yapmam gerekirse durup durup serçe parmağını duvara toslatcam :)acıya en dayanıklı insanı bile ağlatan bişi yaa xD

    YanıtlaSil