Mart 10, 2010

alzheimer


bünyemde alzaymır hareketleri gözlemliyorum.
resimdeki gibi memory'm resetliyor kendini.
balık hafızası sendromu gibi bişey yaşıyorum.
ama balıklardan daha aptal hissediyorum kendimi.
bir iki örnek vereyim ve bu örnekler "vahimlik" sırasına göre olsun.

1- sabah kalkmışım. arkadaşımla buluşcam. bir takım belge/şarkı/resim alışverişi yapacağız. buluşma sebebi bu yani. hadi takılalım, takılmışken de resimleri alayım, değil. hadi şu resimleri alayım, hem görüşmüş oluruz olayı. kalkıyorum, kahvaltı tamam. banyoya giriyorum. üzerimi giyiniyorum. çıkıyorum. saçlarımı kuruturken diyorum ki "saçım kurusun da şu flaş diskimi atayım cebime". sonra kurutma 1 dk sonra bitiyor. ayakkabılarımı giyiyorum, montumu alıyorum ve çıkıyorum evden. metrobüs'e giden üst geçidi geçiyorum. akbili basıyorum. metrobüse binip oturuyorum. kulaklıkta müzik çalıyor. şarkı bitiyor ve buluşacağımız kişiden, hakkında belgeler alacağım grubun şarkısı çıkıyor mesela. sonraki dipses "ananı sikiiiiim flaşı unuttum laan! şimdi kim geri döncek ya. neyse yarın şey yaparız artık, dur bari msj atiyim bi."

ertesi gün : copy + paste (belki flaş diski cebime atmayı düşündüğümde yaptığım eylem değişmiştir bkz; pc'deyken. flaş da yanımda he, gözümün önünde.)

2- pc'de oturuyorum. telefonumdaki şarkıları tazelemenin zamanı gelmiş. ama netteki önemli işlerim dolayısıyla, birazcık erteliyorum. telefon bağlı ama pcye. önemli işlerde işte facebook'taki oyunlar falan. biliosun şaapmassan ölüyolar falan. neyse out of topic olmaya gerek yok. işte neyse. işlerim bitiyo bilgisayarda. diyorum ki kendi kendime "şu iki albümü de atiyim telefona, öyle kapatiyim pc'yi". tam o sırada biri bişey yazıyo. cevap veriyorum. sonra mı?:
msn>dosya>oturumu kapat.
başlat>bilgisayarı kapat>kapat .... windows müziği (nınınınıııııı)

dipses: "hay aq ya! neyse yarın da dinleyelim de bunları, yarın akşam gelince atarım"

ertesi gün: aklıma bile gelmiyo. o iki albüm hala atılamadı telefona.

3- en vahimi bu. bugün yaşadım çok kısa. hafızam 1 saniye belki 2 saniye içinde silindi. saat kaç acaba dedim. telefonumu çıkardım. tuş kilidini açtım, sonra kapadım ve cebime koydum. evet saat kaç? bilmiyorum, bakmadım ki.

bunların bilimsel bi açıklaması yoktur di mi?

1 yorum:

  1. bilimselini bilemedim pek ama bu birinciyi geçen sene benim yanımda da yaşadın. bi nevi "ben şahidim abi, çocuk doğru söylüyo" hali şu yaptığım.

    YanıtlaSil