Şubat 06, 2010

ıslak ıslak yağmur


sevgili kankam didem (blogger ortamında nam-ı diğer diye tanıyabilirsiniz), yarın avcılara gelcek.ancak bir kehanet var. didem ne zaman avcılara gelse, yağmur yağıyor, sel alıp götürüyor.
ben avcılar halkını uyarmak için, twitter'da 4 dilde uyarı yayınladım xD (evet malım aslında xD) bunu gören sevgili arkadaşım yavuz gökçen, bunu nedenini sordu ve diyalog cereyan etti :

-neden şemsiye alıyoz lan?
+abi benim bi kanka var, didem, o ne zaman gelse yağmur yağıyo.
-yapma be olm sahilde iççez yarın biz.
+ben bilmem aga, yağabilir.
-ben baktım, bulutlu ve 1-7 derece olcakmış.
+aga didemin yöntemi farklı ama.
-neymiş?
+yağmurlar ekiyo göğün göğsüne.
- ahahah...uahau
+güneşte falan demlio bazen çayımı.
-o zaman ben öyle kaderin götüne çomak sokayım.

.

.
.
.
.
-yok aga yağmaz ya.
+yağarsa şaşırma ama
-ama yağmazsa ıslak ıslak bakmayın xD
+auhauhahah xD


bakalım kim ıslak ıslak bakacak, bekleyelim görelim.

2 yorum:

  1. da...yağmaz yarın:D kuru soğuk olur ama yağmaz:D

    YanıtlaSil