Şubat 22, 2010

mimi mimi

dark butterfly arkadaşım beni mimlemiş.
şimdi 7 maddede kendimi anlatmam gerekiyor.
aslında ben kendimi anlatamam ya pek. zaten blogdaki hakkımda kısmında bunu anlamanız mümkün. ama mimi geri çevirmek de olmaz şimdi. o zaman bir deneyelim bakalım.

1-sempatik bir insan olduğumu söylerler. kendime göre "sempatik nedir?" sorusunun cevapladığımda, evet sempatiğim diyebiliyorum. tabi kendime göre. yani ne biliyim, kötü espriler yaparım çok fazla. ama öyle gülünmicek espriler değildir. yani ya gülmekten ölürsün, ya da kafanı duvarlara vurursun. o tip şeyler.

2-bazı konularda gerçekten çok şanslıyımdır. özellikle maddi konularda. ama konu aşk olunca da, şanssızın önde gideniyimdir biraz. yani belki açılmak için doğru zamanları bulamadığımdandır ama, ne biliyim, her seferinde yanlış zamanda yapıyor olamam ya. neyse işte genel bakarsak şanslı bir insanımdır.

3-duygularımı genelde uçlarda yaşarım. nefret ettiğim, karşıma çıkamaz. sevdiğim insan, sevgimden bunalabilir. kızdığım insan, gözüme gözükmemeli. üzüldüğüm zaman, tek kelime etmemeli kimse. bu belki de kötü bişeydir. bilmiyorum tam olarak.

4-müzisyenim ben biraz. davul çalarım. yaklaşık 5,5 senedir. ders vermeye de başladım yavaş yavaş. çalması çok zevkli ama kabul etmeliyim ki, öğretmesi sabır işi. çok ciddi sabır istiyor. (orhan bu lafım sana değil, sen çok güzel öğreniyorsun x))

5-müzik zevkim biraz değişiktir. yani genellemek gerekirse, metal diyebiliriz. ancak her metal türünü de sevmem. mesela thrash traştır. heavy sevmem. metalcore birincil tercihimdir. ondan sonra da melodic death metal dinlerim. pain of salvation ise istisnadır benim için. ruh halime göre, melodic black ve doom falan da dinlediğim olur. arada kafayı bozup pop ve r&b'de dinlerim. pek bilmem ama onları, popüler sanatçılar ve popüler şarkıları bilirim bitek.

6-laf sokmam kimseye. ama bana laf sokulmaya çalışılırsa, laf çarpıtılırsa, ya da sölediğim bişeyden dolayı biri beni bozmaya çalışıyosa, çok fena karşılık veririm. ve o karşılığı verirken suratımdaki gülümsemenin adı : "sinirden dolayı gülmek"tir.

7-biraz şişkoyum ben. aslında baya şişkoyum da denebilir. ama yakışıyomuş. kilo vermeme bahanem de bu. yakışıyo olum ne vercem diyorum hep. ayrıca sözüm beni behlül'e benzetenlere : "yürüyün gidin lan!"


şimdi mimleme sırası bendeeeeeeeeee x)


mitsubüşü, bnymn, pandora

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder