Şubat 26, 2010

lost dizi oldu benim için

lost'u dizi gibi izliyorum resmen.
çok garipsemiş durumdayım şuan.
bu lost çok popülerken izlemedim.
çoğu şeyde olduğu gibi, biraz ortalık durulsun istedim.
ortalığın yeterince durulduğunu farkedince izlemeye başladım.
ilk sezon bitti.
ikincisi de bitti.
üçüncü de.
dördüncü sezonu garipsedim çok. sadece 13 bölümdü.
5. sezon yoktu elimde. evet, satın aldım.
5. sezon bittiği an bi boşluk hissettim.
sonra vuze'la tanıştım (evet, o da geç oldu. gerçi daha önce kurmuştum bilgisayara ama bir hata verip duruyordu, bende sinirlenip silmiştim. neyse)
ilk 4 bölüm yayınlanmış, internete düşmüştü bile.
indirdim hemen. onları izledikten sonra, gerçek macera başladı.
hayır be, dizideki macera değil xD
artık lost, canım istediğinde takıp istediğim kadar izleyebileceğim "bişey" değildi.
artık o bir diziydi.
tıpkı bir geniş aile gibi, tıpkı bir ezel gibi, tıpkı bir kurtlar vadisi gibi hatta.
artık onu da haftada sadece 1 bölüm izleyebilecektim.
her perşembe.
yeni dizilere sarmam gerektiğini düşünüyorum.
şimdiye kadar aldığım öneriler arasında, flashforward, heroes, himym, prison break fln var.

öneriniz varsa alabilirim?


*not: evet, lost'u temsilen claire'ın resmini koydum sadece. son sezondaki hali bu yavrumun. ama hala güzel. bir ergen hassaslığıyla seviyorum onu xD

8 yorum:

  1. waddafak sen başladığında ben 5. sezondaydım, haka 5. sezondayım olaya bak.

    dizi olarak bugün çok supernatural muhabbeti yaptım onu önerebilirim ama çok hızlı ilerliyosun onda beni geçme kızarım. heroes'u salla onun bi tek ilk sezonu güzeldi. 2'de sıçtılar sonrasını izlemedim ama toparlayamadılar diye biliyorum. true blood güzelmiş onu izle. madman filan belki..

    YanıtlaSil
  2. büşra ağzımdan aldın heroes'a tek sezonluk dizi muamemelesi yapabilirsin. saçma sapan bişi oldu. flashforward önerilir

    YanıtlaSil
  3. o zaman teşekkür edelim tavsiyeler için. seni bi geçeyim ben büş yine :D

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle himym.the big bang theory yi de es geçme derim :D

    YanıtlaSil
  5. flashforward güzel çok sevdim. ama chuck izle bence xD bi de bizim mitoloji hocası supernatural hastası demek güzel bişi :D

    YanıtlaSil
  6. hakkaten benim için de bir dizi oldu artık. ezel de iyiymiş valla dedim izledikten sonra :( ahh ah nerde o eski lostlar..
    ben de yazmayı düşünüyorum bi ara bu konuda

    YanıtlaSil
  7. candır ya lost. ezel'i denemedim, denemicem de. önyargım var.

    YanıtlaSil
  8. candır ya lost. ezel'i denemedim, denemicem de. önyargım var.

    YanıtlaSil