Şubat 14, 2010

doğum günüüüü!

evet doğum günü kutlamamı yaptık.
her zaman olduğu gibi, başak cafe'de toplaştık.
en sevdiğim insanlar vardı. birkaçı bazı sebeplerden dolayı yoktular.
ama "yanımda olsa yeticek" kadar insan vardı.
10 kişi falandık.
herşey normal başladı.
muhabbet, sohbet, gırgır, şamata falan filan.
sonra pasta geldi.
aslında o tam olarak bir tramisuydu.
herneyse, üfledim mumları, olması çok zor bi dilek tuttum.
muhtemelen olmicak zaten.
sonrasında pasta yemeye çalışırken, hediyeler çıkmaya başladı.
evet eve döndüğümde 3 adet hediye vardı.
sayısı önemli miydi peki? -kocaman hayır.
bünyaminden bir adet fenerbahçe atkısı gelmişti. yerim onu xD
bir galatasaraylı, benim için fenerium'a girmiş bee daha ne isterim =)
sağol bünyamin...
cem'im kankam gülüm.
o da bir adet böyle siyah seksi bir zivitşört almış.
kankaaaa, eve gelince denedim, oldu lan valla xD
çok sağol kankam, düşünmüş olman yeter =)
umarım seçil inmiştir aşağı avcılara gelince xD
sağol cem...
eveeeet.
üçüncü hediye.
allahın hayvanları.
gerizekalılar.
bu bir suikast girişimiydi biliyorum.
kalp krizi geçiriyim istediler hep.
hediyeyi verirken,
dilşad dedi ki :
"bu hediye, benim, didinin, büşün, beyzanın, canerin ve ufuğun hediyesi"
ulan aldım elime, mıncıklıyorum hediyeyi böyle bi karton var.
kartpostal aldık böö diye dalga geçiolar bi de.
nyse yavaş yavaş aç dediler.
açtım açtım açtım açtım ve evet.

LAMB OF GOD SAHNE ÖNÜ KONSER BİLETİ LAN BUUUU!!!!

o anki tepkimi, bilmiyorum. en yakınımda olan kişiyi tuttum, kocaman sarıldım sıktım böyle.
ama ne kadar mutlu oldum varya, anlatamam size ya.

böyle anlatamadım duygularımı ya. çok acayipti valla.
kısacası;

teşekkürler dilşad
teşekkürler didem
teşekkürler beyza
teşekkürler büş
teşekkürler caner
teşekkürler ufuk!!

salih ve melis'e de, sevgililer gününde vakit ayırıp da yanımda oldukları için çok teşekkür ederim. zaten salih hediyesini sonra vercekmiş bikere xD

ama bu konuda cem'e de teşekkür etmem lazım.

yerim lan hepinizi!

teşekkür demişken,

arayan, mesaj atan,
facebook'tan mesaj atan, duvarıma yazan,
mail atan, msn'den yazan,
evden arayan herkeslere de çok çok teşekkürler ederim =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder