Şubat 26, 2010

değişik şeyler tabi bunlar


çevremde ugg koleksiyonu yapan insanlar var.
üstüne üslük, çevremdeki insanların %80'i platin sarısı saçlar taşıyor.
"dün alışverişte kaç para harcadıkları" konusunda sidik yarıştırıyorlar.
ciddi ciddi üzülüyorum öss başvurusunu kaçırdığıma. belki gidebilirdim başka biyere.
ben kesinlikle buraya ait değilim ya.
bulduğum bir kaç müzisyen yandaşla geçiyor günlerim.
çok acayip.
herkes ince sigara içiyor.
yemekhanede salata alıyorlar sadece.
çok değişik insanlar var çevremde.
onlara benzemeden şu sene bi bitse..

5 yorum:

  1. evet sercan sen, platin sarısı saç ve ugg'larla düşündüm de benceden onlara benzemeden bitsin D:

    YanıtlaSil
  2. Belki de işin en kötüsü etrafında insanlar var ama yoklar =)

    YanıtlaSil
  3. evet büş açmaz beni platin sarısı.daha elit şeyler lazım bana.

    o da doğru be stumm. daha vahim bi durum.

    YanıtlaSil
  4. bence keyfini çıkar adamım =D tikylerin farklı oluşlarını farketmek keyiflidir=D PardoN,keyifLidiR.. =D

    YanıtlaSil
  5. bu senin seçimin değil çoğunluğun suskunluk sarmalı bu...

    YanıtlaSil