Şubat 06, 2010

çok gülüyorum çok


şu resme bi bakın.
işaretlediğim yerlere özellikle.
biz bu duruma ne diyoruz?
"adını bilmediği halde hayran olduğunu sanmak."
gülüyorum dediğime bakmayın.
gerçekten acıyorum bu insanlara.
yani birine hayran olmak için, onun bazı aktivitelerini takip ediyor olmak gerekmez mi?
uzaklaşmayalım fazla, Ata DemireR olsun konumuz.
demirer'in hayranıyım diyenlerin;
bir osmanlı cumhuriyeti'ni
tek kişilik dev kadroyu,
avrupa yakası'nı falan izlemiş olması gerekmez mi?
gerekir tabii ki.
bu blogu yazdığım için beni eleştirenler olabilir.
ama bence yazık bu 2.978 insana.
birileri onlara hayran olduğu kişinin adını öğretmeli.
problem sadece türklerde değil demeyi çok isterdim.
ama gel gör ki, şuana kadarki gözlemlerime göre, problem vallahi türklerde.
bir grup daha görmüştüm böyle : "Jim Carry Fun Club"
hem Carrey değil, hem de Fan Club değil.
fun club nedir ya. eğlence kulübü neden?
ilk başta, yabancı bir komedyen için (gerçi the number 23 ve eternal sunshine of the spotless mind'dan sonra pek komedyen diyesim gelmiyor ama..) yabancılar sayfa açmıştır diye düşündüm.
bir baktım ki...
evet şu çılgın türklerdi grubu kuran.
ne biliyim, ne diyim?
az daha dikkat be canlarım, birazcık.

1 yorum:

  1. Süper bi konuya parmak atmışsın kanka tebrik ettim :D

    YanıtlaSil