Şubat 15, 2010

bünyamin.

bugün en iyi dostlarımdan biri bünyamin'in doğum günü.
evet hemen benden sonra. eğer düzgün planlamış olsaydık, dün birlikte kutlamayı tercih ederdim. göremedim çünkü onu bugün. sakarya'ya gitti.
daha dün görüşüp, uzuun uzuun vakit geçirmiş olsak da, bugün de yanında olmak isterdim.
aslında sabah görüşmüşler bi süre, bilseydim ben de gidebilirdim ama haberim olamadı.
şuan tek yapabildiğim onun için birşeyler yazmak (facebook'tan kutlamaktansa)

başkaları da vardı etrafta,
üzülmeme engel olan..
nadir insanlardı çevremdekiler,
yanımda durdular hep,
ansızın çıktın sen aslında, bir anda,
memnunum ama ben bu durumdan,
iyice uzattım lafı biliyorum,
ne diyim : iy'ki doğdun =)

iyki varsın bünyamin, nice mutlu senelere hep beraber erişmek dileğiyle.

1 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim sercan, sen de iy'ki varsın iy'ki dostumsun...
    :muck a lot :D

    YanıtlaSil