Şubat 24, 2010

abisinin kardeşi

inanamıyorum. şuanda dumulardan dumur beğenmekle meşgulüm gerçekten.
dünkü fener maçında güiza'nın oyundan alındıktan sonra ağladığını duymuşsundur.
işte arkadaşım onun facebook'ta dolaşan vidyosunu paylaşmış ve kardeşim de altına yorum yazmış.
işte oyorumu okuduğum andan itibaren artık kardeşime karşı olan bakış açım tamamen değişti.
yorumda diyordu ki;

"ağlasın belki akıllanır kürt tipli mal futbolcuyum diye geçiniyo gerizekalı."

şimdi böyle 12 yaşında, hala bez bebek izleyen, billy joe'ya aşık olan, amylee'yi idol alan sevimli yüzlü tatlı bi kızdan bu yorumu bekler misiniz?

ben beklemiordum hiç. zaten gördüğüm an dumur oldum. ama abisinin izinden gidiyo yavrum. zira ben 6 yaşındayken mahalledekilere orta parmak yaparmışım.

dipdipnot: büş, bilgisayarındaki lamb of god albümü, muhtemelen benden gelmiştir bi şekilde. ya da gökçe dolayısıylan olmuş da olabilir.

2 yorum:

  1. vay değişiklik yapmıışın yine. cool (H)

    YanıtlaSil
  2. bi türlü oturtamadım zaten şu temayı.

    YanıtlaSil