Ocak 03, 2010

Yahşi Batı


eveeeeet. aylardır beklediğim cem yılmaz şaheseri "yahşi batı"yı izleme şerefine nail oldum sonunda.
AROG ve GORA'dan kat kat üstün bir film olduğuna düşünüyorum.

GORA'ya bir geri dönüş söz konusu. küfür açısından tabi. tabi öyle küfür kıyamet değil.
gene ince elenip sık dokunmuş bir film.

yani öyle esenyurttan "hade lo izleyek hamuğa goyim" diye gelen tiplerin, her espriyi anlicağı bir film değil.

bir kaç enstantene sunayım esprilerden falan.


  • adı chuck olan adamın, ismi her telaffuz edildiğinde "give me five man" moduna girmesi ve elini kaldırması.
  • film araya girmeden önce, nargile içen cem yılmaz'dan ozan güven'in nargileyi istemesi ve bu esnada sipsinin yere düşmesinin ardından, cem yılmaz'ın film arasını müjdeleyen cümlesi "ahaa sipsi düştü. şimdi işin yoksa 10 dk ara."
  • kabile'nin şefinin, bufalo taşşaklarıyla yanaklarına vurmak suretiyle, cem yılmazı kutsamasından sonra, cem yılmaz'ın kurduğu cümle "şef benle taşşak geçti."
  • güreş sahasının oradaki tabela "fourty rivers oil wrestling championship". evet, kırk pınar.
  • barış çubuğundan bir duman aldıktan sonra, geçen diyalog :
-noluyo lan
+kalk
-sen kimsin
+komutan logar
-onun ben amına koyim.
gibi gibi esprilerle donatılmış, ve emin olun dahası olan, izlemeyenin dövülmesi gereken bir film. gerçekten, gidin görün.

2 yorum:

  1. ilk olumlu yorumu senden duydum haa, kimse beğenmemiş filmi..

    YanıtlaSil
  2. onların ben ta.. diye başlayan bi cümle kurmicam.

    YanıtlaSil