Ocak 26, 2010

sitemdir bu


bazı arkadaşlarım beni birilerine benzetme olayının bokunu çıkardılar. hem de baya bi çıkardılar. şimdiye kadar tüm benzetmelere "eyvallah" dedim geçtim, hatta bazılarıyla gurur duydum. ilk olarak keçi sakalımdan ötürü metallica'nın vokali james hetfield'a benzettiler. gurur duydum, sağolsunlar var olsunlar. sonra sakalı iyice saldım, saçlarım da uzadı biraz daha, bu sefer amon amarth vokali johan hegg'e benzettiler, sağolsunlar gene. saçlarım kısayken sakal bıraktığımda, bazen eski evanescence bateristi rock gray'e, şapkamı taktığımda ben moody'e benzettiler, sağolsunlar gene. saçlarımı samuray tarzı tepeden topladığımda, beckham dediler, alakası olmadığı halde, gene eyvallah dedim geçtim. arkadan topladığımda, kıvanç tatlıtuğ, nam-ı diğer behlül'e benzettiler. ona bile eyvallah dedim. adamı sevmediğim halde, yakışıklı adam şimdi, allah yukarda. ona da eyvallah. ama şu son yapılan benzetme beni benden aldı gerçekten. neymiş efendim, tokio hotel'in basçısına(aha o blogun başındaki resim) benzemişim sakalları kesince, o da sakalsız ve uzun saçlıymış. ulan o benim tırnağım olabilir mi lan?! tokio hotel ne amk.

aslına bakarsanız, insanlara benzetilmek hoş bişey değil. yani biri de çıkıp "abi kendin olmuşsun ya, sercan gibisin aynı, görmek istediğimiz sercan bu" dese, ya da "bu stil çok yakışmış/yakışmamış" desin. bu bazı benzetmelerden gurur duysam bile, artık canımı sıkmaya başladı gerçekten. bu yazıyı okuyanlardan isteğim, artık beni birine benzetmeyin lütfen. benzetiyosanız da eğer, kendinize saklayın, aranızda konuşun benziyo diye. artık "şuna benziyosun" lafını duymak istemiyorum. bu bir hava atma değil, aksine sitemdir artık.

üstelik ben kimseye benzemeye de çalışmıyorum ki. benzemeye çalışsam chris adler'e benzemek isterim. ama öyle birşey denediğim takdirde, babam o sakalı biraz daha uzattırıp, götüme sokacağından dolayı, teşebbüs etmiyorum öyle birşeye. elimden geldiğince kendim olmaya uğraşıyorum. yapmayın böyle şeyler. gözünüzü seveyim. hastayım zaten bak. yazık bana hem.

4 yorum:

  1. insnlarn müziği ve stiliyle dalga geçemezsiniz bn evanescencenin bateristine de tokio hotelin basçısına bayalıyorum ama karşılaştrma yapmıorum Aq

    YanıtlaSil
  2. Hımmmm
    Hassas bir noktaya temas etmişim :p

    YanıtlaSil