Ocak 03, 2010

senin için


bazı erkeklerin bi huyu vardır.
o huyu anlamam ben.
ben de olmadı şişmdiye kadar.
şimdiden sonra da olmaz diye ümit ediyorum.
şimdi bahsettiğim olay şöyle.
sevgiliyle bir tartışma/atışma/kavga sonrası geçen konuşmada,
sevgiliye onun için yapılan bazı şeyler anlatılır.
mesela kavgadan sonra morali bozulmuştur kahramanımızın ve kıza msj atar:

"senin için uyumadım ben."

bu nasıl bir ödül/cezadır. senin uyumaman, ona ne fayda sağladı.
yani sen uyumayınca, boyu mu uzadı onun?
sen uyumadın diye, makyajı mı akmadı?
ya da ne biliyim, sen uyumadın diye, o mışıl mışıl mı uyudu.

bu olayı anlamam ben birader.
yaptığın/yapmadığın her boku, senin için senin için dersen, olmaz.

tamam kavgadan sonra moralin bozulur, uyuyamayabilirsin.
ama bari bunun arkasına saklanıpta şirinlik yapma.

daha ağırı da var.

"senin için yemek yemedim"

töbe yareppim töbe.
kız sana "şişkosun, kilo ver, az ye biraz" dediyse,
bu cümleyi söylerken yerden göğe haklısın evet.
ama böle bişe istemediyse senden, onun için yemek yememe sebebi nolabilir.
gene aynı şekilde;
sen yemek yemeyince, o kilo vermiyo, ona bi faydası olmuyo.
zararı da olmuyo hatta.
sadece salak durumuna düşüyosun, erkekliği lekeliyosun.

sonra da "tamam aşkım değişcem, değişebilirim, değiştim" diye mizahi şeyler yaratıosun.

sie.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder