Ocak 22, 2010

dilşad'lı gün.

bugün speaking sınavım vardı.
çok hastayım ama. her yanım ağrıo demicem, acıyo artık burnum falan.
neyse çıktım işte evden, rüzgar böyle böğrüme böğrüme çarptı hep.
hastalığımın üstüne bişeyler kattığına eminim.
çünkü daha da kötü hissediyorum kendimi.
eşşek gribi gibiyim yani. eşşek tepmiş gibi böyle.
dilşad ve didükle buluşacaadık işte sınavımdan sonra.
sınavım neyseki hemencik bitti.
zira 2'de başlayan sınava 5'te girecek arkadaşlar vardı.
sonra öğrendim ki didük'te hastaymış gelemicekmiş.
dilşad kuzumlan buluştuk.
buluşmamızın 6. saniyesinde şemsiyesi bozuldu dilşadın xD
aslında buluşmayabilirdim belki.
ama dedimi ulan dilşad'ı her zaman göremiyorum(okulun yanındaki binada oturuyo), ama her zaman hasta olabilirim. onun için dilşad'ı seçtim.
evet biraz farklı bir düşünme tarzım var, kabul ediyorum.
önce burger'da yemek yedik. sonra orada, erdem şahin, gizem esen ve ümit öztürk üçlüsüylen karşılaştık.
birlikte oturduk.
yer yoktu zaten, iyiki gördük xD
sonra bi diyalog geçtiydi orda.

sercan: geçen sefer king chicken almıştık, gene ondan alalım.
-1 dk sonra-
dilşad: ya hayır, king chicken almıştık geçen sefer, ondan alalım.
sercan: ben ne dedim az önce?
güldük sonra xD

sonra bol bol pain of salvation ve daniel sohbeti yaptık.
olmak istediğimiz halde şuan yunanistan'da olamadığımız için üzüldük.
eve geldiğimde bir haber gördüm ve beni derinden etkiledi.
haber şöyleydi :

"almanya'dan türkiye'ye gelen uçak, kaçırma vakası sonrası, yunanistan'ın atina kendine zorunlu iniş yaptı."

bak şimdi. biz orda olmak istioruz.
daniel orda konser vercek bu gece.
ama türkiye'ye gelmek isteyenler mecburiyetten dolayı oradalar.
sıçarım öle kadere ben.

5 yorum:

  1. vayanasınısayınseyirciler!
    bana haber vermeden buluşuluyo ha..
    bunu göreceğime daş olaydım, gözüme karalar ineydi, saçlarım tel tel olaydı.

    YanıtlaSil
  2. sen istanbulda mısın be :D

    YanıtlaSil
  3. istanbuldayım tabi dün geldim :D

    YanıtlaSil
  4. hani rezil etmeyecektin beni xD. anam büş gelmiş, hoşgelmiş.

    YanıtlaSil