Aralık 08, 2009

yaşlı teyze ve otobüs

otobüse binen yaşlı teyzelerden nefret ediyorum.hepsinden değil.aslında yer verdiklerimden nefret etmiyorum.nefret etmediğim için yer veriyorum zaten.binen yaşlı teyzenin yüzünü gördüğüm an yer verip vermiceğime karar veriyorum zaten.gözlemlediğim 2 çeşit teyze var.masum ve suratsız.masum olması yer vermem için yeterli aslında.önceden yer isterlerdi, şimdi ayakta durduğun yeri de ister olmuşlar.daha çok bahsetmek istediğim çeşit suratsız olanlar.kesinlikle otobüse biner binmez, suratında bir memnuniyetsizlik ifadesi vardır.yer verseler(verseler dedim, ben vermem çünkü) bile o ifade değişmez.ön kapıdan binip arkaya doğru ilerlerken, dirseğini sırtınıza dayamak suretiyle sizi iter ve gitmek istediği yere ulaşır.geçerken basabileceği kadar kişinin ayağına basar.yediği küfrün ne hakkı vardır ne hesabı.kimsenin yer vermediğini farkedince, kendi kendine söylenmeye başlar.gözünün içine bakar milletin.uyuma numarasını da yemiyolar artık.kulaklığını açıcaksın sonuna kadar ve göz göze gelmiceksin.bu kadar basit.zaten suratına bakılmıyo ki gözlerine bakasın.evet o konuya gelcem şimdi.suratına neden bakılmıyor?bu suratsız teyzeler, yaşına başına bakmadan, makyaj yapıyolar.hemen eleştirme beni.makyaj her yaşta yapılır biliyorum.ama yaşına göre yapılır dimi?günlük 1 adet ruja, 750 gram fondotene, olmayan kaşları çizdirmeye, altlı üstü gözü siyaha boyamaya, olmayan kirpiklere rimel sürmeye ne gerek var?makyaj insanı güzelleştirmek için değil midir?genç insanlar yapmıyo ulan o kadar makyaj.gıdısı sarkmış artık böyle horoz ibiği gibi olmuş.yanakları desen doberman gibi.göz kapakları bile kırışmış.ama suratını boyaya batırıpta çıkmış sokağa.madem yaşlısın, bu kadar bokunu çıkarma; madem kendini genç hissediyorsun,yer isteme milletten.bunu şeye benzetiyorum ben.hani yazın kumsalda böyle görünce tüm hevesinizi kaybettiğiniz kadınlar vardır.afedersin götü başı sarkmış ama bikinili.tabiri caizse muşmula gibi.işte bu da öyle bi durum gibi.sizi bilmem ben hoşlanmıyorum.metrobüste olay daha farklı.avcılardan biniyorum her gün ilk duraktan.ama o suratsız kadını temsil eden kimse(hergün var mutlaka bitane) rahat ettirmiyor sana bir türlü.arkadaş bomboş metrobüs geliyor.ve 30 saniyede bir yeni geliyor.30 saniye beklemektense neden "aman 30 saniye bekliceme gençlerden birinin başına çökerim" düşüncesine kaptırıyolar kendilerini.anlamıyorum valla anlamıyorum.

1 yorum:

  1. hahaha haklısın ya o pis bakışlara çoğu kez bende rastlıyorum onlar öle yapyıkça inada biniyo vermiyorum işte uğraşma boşuna teyzeee

    YanıtlaSil