Aralık 28, 2009

Sabhankra - Our Kingdom Shall Rise

evet albüm öncesi tadımlık EP, yeni yıl hediyesi.
çok iyi geldi çok.
ve gerçekten harika bi çalışma.
müzikte bazı değişiklikler farkettim.
daha doğrusu vokallerde.
ama ne değişirse değişsin, sabhankra'nın müziği kötü olamaz.
bu melodiler nasıl çıkar ben anlamış değilim.
her melodide aklım direk osmanlı'ya gidiyor yahu.
böyle milli duygularım kabarıyo dinlerken.
for the empire olsun, powercraft olsun, diğer ep to die for a lie olsun, bu son ep olsun;
o damakta kalan tat, hep bambaşka.
"en iyi türk metal grubu sabhankra'dır" desem, kimse gücenmez, gücenemez. öyle çünkü.
ayrıca elemanlarıyla yüzyüze tanışıklığım olmasa bile, landrium'dan ortak arkadaşlarımız vesilesiyle, facebook'ta arkadaşız.
ve bu elemanların mütevaziliği, beni gerçekten benden alıyor.
nasıl mütevazilik dersen, EP'nin linkini grubun bas gitaristi gürkan yücel verdi direk.
beni birebir tanıyor mu? -hayır.
vermek zorunda mıydı? -hayır.
ama onlar, biz albüm çıkardık, raksıtarız biz, kimse ulaşamaz artık bize gibi triplerde değiller.
onlar aslan gibi birer müzisyenler.
onlar türk metal müziğinin parlayan yıldızları.


sevgili sabhankra,

beni duyuyosan, her albümünü dört gözle beklicem ve her notayı ezberleyene kadar dinlicem.
siz yeter ki yapın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder