Kasım 30, 2009

şile defteri

ben geldiiiim.
güzel bi' bayram geçirdim.
çok değişik tecrübeler yaşadım.
kömür sobası kurdum.
içine kömür attım.
üstünde ekmek kızarttım, çay demledim.
eski sevgilimi gördüğümde arkadan gelen dip sesi duydum.
bu ses akbil basıldığındaki "kontör yetersiz" isimli sesti. "dınınııı dınınııı" diye.
çok sinir bozucuydu.
çok soğuk şile ya.
öyle böyle bi soğuk değil hemde.
sokakta otururken bile ateş yakıp oturduk tinerciler gibi.
ve gene benim de size aktarmak istediğim bir takım diyaloglar yaşandı.
onları aktarmak istiyorum.

ben: +
ensar: -

+tabi olum BİM var mesela açılımı birleşik islam marketleri.
-he duymuştum kanka onu
+KİM var, kazançlı istanbul marketleri.
-oha öyle bişey mi var?
+var tabi olm.
-bide şey var.tansaş.yani Tans A.Ş. (Alüminyum Şirketi)
+nee!? (wtf!?)
-alüminyyuynmmn şirketi (dediği anlaşılmasın diye)
+a harfini kodlar mısın kanka?
-Alüminyum.
+yuhgauıhfudsahfklsdfmnkldssdlgsnkjgn anonim olcak o lksmndflksdnksd

(ayrıca tansaşın sonundaki aş'ın bi açılımı da yok ha)


######################################################

sami: +
ensar: -

-kanka sigarayı atma lan, yangın çıkar.
+bu saatte bişey olmaz.

(bu saat?)

######################################################

sami: +
ensar: -
sercan: *

+aga kafamı bi çevirdim, (burhan) bembeyaz giyinmiş aq, hava da kapkaranlık, ben aykutun üstüne atladım korkudan. böyle şey gibiydi. . . eee şeyyy.
-nur inmiş gibi mi?
+heh evet.
*o nur burhan oluyo yani.
-onur mu?
*yok, onur değil, o nur. parmakla gösterilen nur. yani o nur burhan.
-+* : kldmnfkldsjnkjsdngsdkjfsdfsd

(fenaydı ya.)


######################################################

akçakese'de yıldırımları gördük. durduk. yanında fatihte vardı. arka koltukta bahadır oturuyordu. camı açtı bahadır. sonra fatih:

-sadıık naber yaaa?
+...
-sadık mıydı?neydi olum adın.
herkes:sdjkflsdmfkmfklşsdmflksdfms

15sn sonra, yola devam ederken sami :

+ananısskim yaaa hauahauha
-noldu lan?
+sadık dedi yaaa hauhauhauha
herkes:lsdjkfnkjsdnfjklsdnkjfds jeton ıjmnglksmndklg

######################################################

ensar, şilede söylediği türk kahvesini kıtlama içer.

sercan: olum kahve öyle mi içilir lan.
ensar : daha güzel kanka tatlı tatlı.
sami: yaa tabiii, sen ilerde 70 yaşına, 50 yaşına geldiğindeeee diceksin kiiii..5 saniyelik duraklama..tek şekerli iç.

(orda olmalıydın.)

1 yorum:

  1. Süper bi bayramdı altıma işeme sınırına geldim xD Ramazan bayramında devam'ını istiyoruz xD

    YanıtlaSil