Kasım 03, 2009

linoleum.


şimdi pain of salvation'ımızın çıkardığı ep yi yorumlamamak olmaz.
cidden başka bi boyuta geçtim görünce.
sabah gördüm ilk.
dedim ki, ulan indiriyim mp3e atarım, yolda dinlerim.
saatte çok geçti. okula 45 dk vardı.
%45'te bağlantı gidip geldi. inmedi.
şimdiye kaldı.
şuan 3. baskı başladı.
tek tek yorumlamak istiyorum.

Linoleum : vallaha pos şarkısı. dur bakiyim vallaha pos şarkısı.

Mortar Grind : can evimden vurdu resmen. dilşad sürekli dedi çok beğencen tam senlik falan. ciddende bilmiş kuzum. en beğendiğim ikinci şarkı demek isterdim ama ayıramıyorum hiç birini birbirinden.

If You Wait : çok tatlı bir geçiş olmuş. eee pos bu, bırak da olsun.

Gone : daniel'in ağzıma sıçtığı an. evet, kelime bulamıyorum bunu anlatmak için. ashes, undertow, second love, cribcaged kadar beni etkileyecek bi şarkı var mı merak ediyordum. gene pos'dan çıktı. gerçekten "anlatılmaz, yaşanır" tanımına uyan bir şarkı. dinleyin dinlettirin.

Bonus Track : hair..human hair... ep'nin neşesi. harika bir düşünce.

Yellow Raven : Scorpions şarkısı, anca bu kadar güzel coverlanabilirdi. pis adamlar.

4 yorum:

  1. eve geldim rutin olaraktan facebooku açtım bi baktım kuzumdan bi duvar bağlantısı. Anam EP çıkmış. O gün gelmiş sonunda. Bi heyecan sorma sonra acaba yeterince güzel mi sorusu. Vee en nihayetinde ölcem sanırım ben nidası. Hakketen çok güzel olmuş resmen Daniel'in sesini özlemişim. Favorim Gone. Ayrıca Yellow Raven coverı mükemmel olmuş. Böle böle işte.

    YanıtlaSil
  2. Farklı boyutlara geçmek istiyorsan. Electric Wizard - Doom Mantia
    Dikkat çarpar!!! =)

    YanıtlaSil
  3. şuanki boyutumdan çıkabilirsem, denicem hemen :D

    YanıtlaSil
  4. ben daha sadece bonus track'i dinledim bence hiç biri ondan daha güzel olmıycak nihaha. ayrıca çok tatlı gülüyolar :)

    YanıtlaSil