Kasım 10, 2009

huries and nuries

çok fazla saçım dökülüyor.
bugün tam 17 tel saçım gitti.
buna bir demem lazım.
hayır saçımı kestirmicem.
biliyorum uzunken daha çok dökülür.
ama ben hiç dökülmesin istiyorum.
uzun kısa farketmez, hiç dökülmesin saçsız kalmiyim.
buarada muse'un albümü gerçekten çok güzel ya.
iyice sindirdikten sonra, mükemmel bişe olduğu anlaşılıor.
bugün otobüste çılgın dersane'de oynayan kızlardan birini gördüm.
avcılarda oturuyomuş meğersem.
güzel kız, belli bir alımı var.
lanet olsun ne zaman birinden hoşlansam,
eski sevgilisiyle barışıyor.
nasıl iş bu anlamadım gitti ben.
nasıl bir lanet bu.
3'ü 1 arada yerine,
manuel nescafe içenler,
içine az da cappucino atın.
mükemmel bi tat yakalayabilirsiniz.

bülent hoca test sorularında,
cevabı bulamazsak mantıklı sallamamız gerektiğini anlatırken,
"educated guess" kullandı anlatmak için.
sevgili bir arkadaşım, dersten sonra şaşırarak,
"graduated guess" diyerek bizi kırıp geçirdi.
yeni değil aslında çok.
ama olsun komik bence.
mezun olmuş tahmin. hmm.
Henry ise, türkçe kelimeleri cümle içine katma konusunda,
kendini aştı.
bkz;There are too many Huries and Nuries at Aydın University.
yeni bir beste tarzı bişey yaptım.
güzel olcak.
bu farklı boyuta taşıncak müzik işi,
beni heyecanlandırıyor ister istemez.
aslında o kadar da aptal bi hayatım yok be.
sen ne dersin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder