Kasım 15, 2009

dert

selam dostlar.
bugün çok yoruldum gene.
avcılarda stüdyonun kapalı olmasından ötürü,
provamızı taksimde almak zorunda kaldık.
ama inanılmaz bi performanstı bugün.
lanolin daha çok yeni biliyorsunuz.
şuanda repertuarımız sadece 6 şarkı.
her hafta 2 şarkı ekleyerek, diğerlerini de tekrar ederek,
yavaş yavaş genişletiyoruz repertuarı.
şarkı olarak 90s pop, soft rock gibi tarzlar seçiyoruz.
bugün en çok zevk aldığım şarkı düşler sokağıydı.
taksimde stüdyo stereo'yu tavsiye ederim buarada.
gerçekten kaliteli bir stüdyo oluşunu,
hep birlikte çaldığınız ilk notada anlıyorsunuz.
sonrasında klasik taksim takılmaları işte,
yemek yedik burger'da.
buarada gs lisesinin ordaki burger ve istiklal girişindeki burger dışında,
başka bir burger daha varmış istiklalde.
bugün onu da keşfetmiş oldum.
sonrasında küçük beyoğlu fabrika'ya giderek biraz da orada oturduk.
yorucuydu evet ama güzel gündü be.
ayrıca metrobüste kafasını üstteki demire vurupta,
"ayy inanmayorooooom" diyen tatlı kıza alkış.
ayrıca gene metrobüsteki emo çocuğa kafam girsin.
yeni yine yeniden metrobüsteki bebek. yerim seni.
ben gerçekten çocuk istiyorum ya.
buarada metamorfizma dağılmıştı.
evet, toplancak tekrar büyük ihtimalle.
ama farklı bir isim, farklı bir tarzla.
şuanda bir kaç kapımız var şöhrete giden yolda.
hep birlikte denemektense, tek tek denicez.
hepsi birlikte kapanmasındansa, teker teker kapansın dimi.
ayrıca bir gün olsun ki, taksime gittiğimde herhangi bir kuzenimi görmiyim.
buarada, bu hafta hazırlığın ilk kuru bitiyor.
20 kasımdan 1 aralığa kadar tatilimiz var çok şükür.
yd'yi özledim.
ayrıca geçen cuma kuzumla beraber 2012'yi izledik.
izlemeyin demiyorum.
fakat "the day after tomorrow"dan daha güzel bi film değil.
kuzumu da yerim.
önümüzdeki hafta sonu ehliyet kursu başlicak.
provaları, davul derslerini ne şekilde ayarlicam çok merak ediyorum.
26 aralığa kadar, sıkıntılı bi döneme girmem muhtemel.
derdi veren dermanı da verir be hacı.
verir di mi?

1 yorum:

  1. çocuk mu istiyosun :) erken be sercan hem vücudun bozulur etme<

    YanıtlaSil