Ekim 22, 2009

shower songs O.o


siz de duş alırken telefondan müzik dinler misiniz?
pekala. peki ya dinlediğiniz şarkıya, facebookta'ki giden günlerim oldu ismail gibi klip çeker misiniz? (klip derken vidyoya alma değil ha, böyle klip çekermiş gibi triplere girmeyi kastediyorum)
tahminimce bu duş alırken müzik dinleyen insanların tamamının girdiği bi trip.
ama hoş bişey yani.
peki sesiniz kötüyse, şarkı bok olmasın diye, sadece ağzınızı oynattığınız oldu mu?
peki ya duş için yaptığınız özel bi playlist var mı?
benim var. duş da dinlediğim şarkılar özeldir.
ilk üç mutlaka water-home-black hills'tir mesela.
sizde de var mı böyle şeyler?
bendensiniz o zaman.

*tabi resimdekilerin şarkı dinlemiceği/sölemiceği muhtemel.

5 yorum:

  1. sercan yeter ya seni duşta hayal etmemize sebep vermiycek bişiler yazmaya başlasana artık lanet adam!

    YanıtlaSil
  2. hepsi benim yüzümden :D:D esinlendi arkadaş :D ben ağzımı oynatıyorum bu arada...

    YanıtlaSil
  3. işte buuu :D
    özgenin benim kız versiyonum olmasından korkuyorum :D

    YanıtlaSil
  4. kork :D çünkü öyle galiba

    YanıtlaSil
  5. Ben The Devil Own klibi çekmiştim gerisini sen hayal et kanka XD Yok yok dur hayal etme boşver XD

    YanıtlaSil