Ekim 25, 2009

eti cin

midem şuan acayip bi durumda.
son 3 saat içinde 36 tane eti cin yedim.
evet yedim. böyle paket çeklinde olanları var 20li.
iki tane almıştım ailecek yeriz diye.
herkes 1 tane aldı yattı.
kaldı 36 tane.
hepsini yedim.
işin kötü yanı, dün içtiğim 21 kupa nar suyundan sonra,
su sıçar olmuştum. midem bozuktu zaten.
bi de bugün bu çok güzel oldu.
ayrıca resmen saatlerdir,
sertap erener - yanarım
emre aydın - belki bigün özlersin
aslı - tüm şehir ağladı
manyağı oldum.
yarın onları çalcaz,
her durumda olduğu gibi,
gene yumurtanın götten baş çıkarmasını bekledim.
çıkardı da.
anca çalışıyorum.
yetişmicek ki. ehe.
neyse cem falan da çıkarmamıştır inş xD
hadi öptüm cano.
tükmüklü tükmüklü.
ayrıca avcılar sakinleri,
yarın yağmur yağabilir, ona göre.

saatlerinizi 1 saat geri şaapmayı unutmayın.

1 yorum:

  1. ya tamam ye iç de o gün de 7 saat çay içmiştin ama sıkıl biraz yaa bu arada çilekli eticin çekti canım zaten mügenin pembe botuna bakınca aklıma eticin geliyo damn!

    YanıtlaSil