Ekim 19, 2009

melankolik duş esnasında elektrik çarpmasından kaynaklanan saç dikilmesi vaka-i vakvakiyesi

az önce hayatımın en romantik/melankolik duşunu aldım.
banyo ışığının duy'undaki problem sebebiyle, anahtara basınca sigorta atıyordu.
ampul patladı. anahtar açıkken ampulü değiştirmek için iki elimle ampulü tuttum.
elektrik çarptı. neyse.
duş alabilmem için ışık gerekiyordu.
ama banyo elektriğinin çalışır durumda olmaması için, ışığı açmamam gerekiyordu.
sigorta atınca şofben çalışmıyor çünkü.
annemin parlak bi fikri vardı : mum ışığında duş.
ayrıca kardeşimin üstün zekası sayesinde, mumu aynanın önüne koyarak, ışığın yayılmasını sağladık.
önce biraz takılma zamanıydı.
sıçmasam bile, duştan önce klozetin üstünde oturur sigara içerim, telefondan müzik dinlerim.
ama düşünsene bunları mum ışığında yaptığını.
dinlediğin şarkılar da, second love, black, undertow, ending theme, this heart of mine tadında şarkılarsa, nasıl bir duş olur bu?
evet öyle.
ilginç bir deneyimdi.
tavsiye ederim yani.
ama öncesinde, vücudunuzda elektrik dolaşmalı. bildiğin saçlarım dikildi ya.
o kadar çarptı yani.
o değilde allahtan, duş sırasında gitmedi. yoksa ben o lambayı tutucaktım ıslak ıslak.("ne olur ıslak ıslak bakma öyle" gelmedi mi aklına?)

hadi öptüm.

2 yorum:

  1. off sercan duşa girmeden önce tuvalette takıldığını bilmek zorunda mıydım ha, bilmek zorunda mıydım?

    YanıtlaSil
  2. takılmak derken aklına ne geldiğini kestiremediğim için yorum yapamiciim :D

    YanıtlaSil