Ekim 31, 2009

maydonoz olsam, yeşil olurdum.

deli gibi blog yazasım var ama bahsetcek bişe yok.
bayramda aranızda olamicam sevgili dostlarım.
büyük ihtimalle yazlığa gidicem.
aslında bu durumlarda adı kışlık olmalı bence.
yazlık deyince, kışın gidilemezmiş gibi oluor.
ama çatır çatır gidicem.
tatil için değil tabii ki.
iş var.
duvar sıvancak falan. bahçe dekorasyonu.
3 günlüğüne dış mimar olcam bahçe için.
bişeler ekcem böle çiçek.
üste tente yapcam.
beton atılcak.
masa sandalye.
manuel mangal yerine, oraya böle betondan mangalımsı bişe yapcam.
yazları bizi beklicek sonra.
arabayı da aldık mı, her hafta sonu ordayım azizim.
beklerim vallah.

lanolin mi nasıl?
valla iyi. vokalin ufak tefek nota problemleri var.
o da tecrübeyle halledilcek bi olay.
daha ilk grup tecrübesi olduğundan takılcak birşey değil.
zamanla düzelcek çünkü.
cansenin ve cem önceden çalıştığım adamlar zaten.
ilginç bi şekilde ikisi arasında güzel bi uyum var.
herşey güzel yani anlicaan.

aşk hayatım çok çalkantılı demek isterdim.
ama henüz bi aşk hayatım yok.
olcak yakın zamanda hissediyorum ama,
aşk hayatı kurma çabalarım çok çalkantılı diyebilirim aslına bakarsan.

bi de rock riot oynamaya başladım facebooktan.
çok güzel lan.
farmville devam tabi xD
29 level oldum olm xD
villa almadan bırakmam allahıma xD

yarın gene şileye gitmem gerekcek ayrıca.
sabahtan çıkcam, akşam gelmiş olcam.
pazartesi gene okul var.
iki tane proje ödevi yarın bitmeyi beklicek.
gece 10'dan sabaha kadar yolu var.
bakıcaz artık bi şekilde.
bitmezse de "koy götüne rahvan gitsin" olcak.
fikibok gibi ödev.
keşke yaptığım kötü ödeve hocanın yorumu,
"it's like a shit but good" olsa.

şiir yazmıorum uzun zamandır farkında mısın?
neden olduğunu ben de bilmiyorum.
bu aralar hep mutluyum diye olabilir.
hiç depresif/karamsar/melankolik olamıyorum artık.
neyse haftaya second love çalcaz.
o zaman üzülürüm biraz xD

bu arada,
üşengeçlikten mark morton gibi uzattığım sakallarımı,
bugün 1,5 saatte top sakal, uzun favori haline getirebildim.
ne makasla girebildim, ne de jiletle kardeşim.
orman olmuş resmen.
artık düzenli olarak kescem inşallah xD

bu arada artık saçımı beckham gibin topluyom arkadan.
ville valo şapkamı da çıkardım.
deri çeket giyip saçımı açık bırakınca, tom eglund'a benziyorum xD
şapka takınca, saçlarım yandan çıkıor ve ville valo oluyorum xD
çok çeşitli insanlara benziyorum aslında.
biri bana dur der mi?

3 yorum:

  1. mark morton çok tatlı, çok bal.

    YanıtlaSil
  2. Kanka yazlık dediğin yer Şile'dir sanırım heralde galiba sanırsam xD O zaman bayramda All The Time Pompa he? xD

    YanıtlaSil
  3. allah nasip ederse aynen dediğin gibi olcak kanka :D

    YanıtlaSil