Ekim 18, 2009

fırtınalı

şu son günlerde çok fırtınalı günler geçiriyorum.
beklemediğim yerlerden beklemediğim haberler geliyor.
şaşkınlıklar içerisindeyim.
başıma gelenlerin olma olasılığı,
terastan, demir parmaklıklara atlayan birinin yara almadan kurtulması gibiydi.
tabi haberleri almadan önce.
ölüm haberi de var.
malesef ya yengemi kaybettim.
üzülme demeyin,
bilen bilir, tanımadığım biri bile olsa,
ölüm üzücü bişeydir.
yeni bi başlangıçtır falan filan ama üzücüdür.
öldü lan öldü amına koyim, yok artık.
pamuğu tıktılar gitti.
çocuğum gibi olan metamorfizma grubu, dağıldı.
dağıttık yani.
anlaşmazlıklar, arkadan konuşmalar başlamıştı.
birilerini gruptan çıkarıp da kırmamak için, grubu bitirdik.
artık yolumuza yeni kurduğumuz popumsu rock grubu lanolin ile devam edecez bakalım.
bir de metal grubu kuruyoruz bomba gibi.
diyorum ya çok fırtınalı öyle böyle değil.
sonra bir kızla flörtümsü birşeyler yaşıyodum ki,
vazgeçtim.
ne biliyim içimden gelmedi.
bu ara tuhaf bişeler oluo bana.
büyüyorum galiba.
takılmak için insanların duygularıyla oynamak istemedim resmen.
yarın öbürgün kuşum ötmicek diye çok korkuyorum.
bilen bilir, kurduğu cümlelerle,
gösterdiği ilgiyle, hoşlandığını çatır çatır belli etmesiyle canımı sıkan bir kişi vardı.
hah onun çıktığı varmış.
kurtuldum gibi bişey.
iseetinymen puştu da kıskandırmak içindir dio gavat xD
hep derdim müzik beni deşarj eder.
yalanmış aq.
asıl deşarj futbol maçı izlemek.
fenerbahçe yenilcek ama.
öteki türlü stres atılmıyo.
hele bi de son saniye golüyle yenilirse, tadından yenmez.
türkçenin kıvraklığı, küfürlerin çeşitliliği,
alabildiğine deşarj.
davul dersleri devam işte.
parasızım ama bu aralar.
çok sıkıldım okula gitmekten..
hep ödev veriyolar.
hayal kırıklığı yaşıyorum adeta.
burası resmen, sigara içilebilen bi lise.
bi de sivil gidiyosun.
bi de twitter aldım ben.
bi de gmail'imi windowslive'a kaydettirdim.
onu msn olarak kullanabilirim.
şuan kullandığımda 800+ insan olduğu için,
her daim 100+ online olduğu için, konuşmak istediğim insanları bulana kadar çevrimdışı oldukları için, değiştirrim heralde.
şimdi onlara vaktim yok.
çok fırtınalıyım çok.

1 yorum:

  1. öncelikle başın sağolsun sercan... ölüm de hayatın bi parçası..

    büyüyorum diyosun da öyle ha deyince büyünmüyo be sercan daha var bence... daha büyümemize bayağı var... çok değil 1 sene sonra dön bu yazıyı oku, o zaman anlarasın dediğimi... ben çok mu iyi biliyorum, hayır ama öylesine söylüyorum işte...

    yeni gruplar hayırlı olsun umarım iyi işler yaparsınız...

    YanıtlaSil