Ekim 13, 2009

daily routine

naber millet?
napıonuz nası gidior?
beni sorarsanız, herşey aynı.
okula git eve gel.
sadece ingilizce geliştiriyoruz o kadar.
her gün yığınla kelime ve phrasal öğrenioruz.
henry zaten manyak bilionuz. dersler kakara kikiri geçio.
bülent hoca 30 yılın verdiği tecrübeyle yakıp yıkıyo ortalığı.
mesela onun sayesinde, geniş zaman anlamlı bi cümlede, şikayet söz konusuysa, continious kullanırmışız. ama anlamı gene simple present olurmuş. aydınlattı resmen bizi.
ayrıca bas gitaristmiş kendisi. geçen sene bırakmış henüz. o da gruplarının klavyecisi öldü diye.
mükemmel bir insan yani. her açıdan faydalancam inşallah xD

banu hocanın dersleri de güzel geçiyo.
herkesin aynı fikirde olduğunu sanmıorum ama ben writing sevdiğim için (seviyomuşum evet.)
bana gayet kolay ve zevkli geliyo. hatta o kadar ki bugünkü quiz'den 20 üzerinden 19 alarak writing prince oldum xD
princess yok tabi piyasada xD

neyse şimdi ödev yapmam lazım canlar. öptüm hepiciiinizi.

2 yorum:

  1. Ben burada bir konuyu aydınlatmak istiyorum Banu hocanın dersleri mi güzel yoksa, Banu hocanız mı güzel =D

    YanıtlaSil
  2. dersleri güzel aslında :D
    kendini hiç düşünmemiştim ama kendisi de gzel ya :D böle çıtı pıtı :D

    YanıtlaSil