Ekim 25, 2009

çatalından bir ısırık almak istiyorum

sercan : salih kay da cem de otursun.
salih : cem gelsin, kayarız.

didem tramisu ister.
verdikleri çatal çok ağırdır.
sercan ve didem bunu tecrübe eder.
bildiğin ağırdır.
sonrasın da didem sercana ister misin der.
sercan, nasıl bir anlam çıkacağını düşünmeden;
sercan : çatalından bir ısırık almak istiyorum.
didem : nasıl yani?

tabu tabu tabu...

cansenin : biz neyiz?
all together : ibne.
*aslında didemle salih aynı anda dedi ama herkesin aklından geçen buydu.

didem : ya bi ağaç, ilk ne geliyo aklına?
cansenin : kavak.
cem : odun.
************
salih mekandan ayrılırken, nargile ve çay parası bırakır. ama yaklaşık 6 tl falan fazladır. 20 tl bırakır yani. bunun üzerine;

didem : çok koymuş ya.
sercan : salih hep çok koyar.

kelime:kabzımal.

sercan : sıçamazsan nolur?
cansenin : sıçamazsın.
sercan : hayır adı ne?
cansenin : kabız.
sercan : heh ona benzer bi kelime.
cansenin : cıvık.
...


kelime : gaf.

cansenin : güneydoğu anadolu bölgesinde bi proje.
didem : gap.
cansenin : neyse böle olmicak, geçelim.
*******
didemin avcılara gelmesi.
inanılmaz bir şekilde yağmur yağmaması.
pizzayı kesmeyen pıçak.
sokakta süt alınıp beslenen kedi.
didem'in kedinin sütü pipetle içemeyeceğini farketmesi.
sercan'ın diet kola aydınlanması.
fenerbahçe ve galataray formalı, fondoten suratlı kızlar.
cemin eve kadar kayması.
lanolin'in ilk provası.
hagan.
fok vereiceğm.
hagan nirde.


**uzun lafın kısası, dostlarla çok çok güzel bir gün.
yerim hepiciini.

1 yorum:

  1. kanka bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum ya...:D
    hele o yolda devam eden muhabbetleri asla unutmucam...:D

    YanıtlaSil