Eylül 26, 2009

ttnete girecek bir kafa daha istiyorum

evet şuan internet cafedeyim.
böyle bir rezillik görmedim ben.
3 gündür ha internet gitti ha gidecek diye takılıyordum.
ama ttnet sağolsun son 2 gündür hiç yok.
modemin tüm ışıkları yanıyor. herşey normal.
ancak siktiğimin internetine bağlanamıyorum bi türlü.
bazen tam bağlanıyor, sonra kopuyor gene.
msn sorun gidericisi de hatayı "anahtar bağlantı noktaları" diye isimlendiriyor.
pazartesiye kadar beklicem normale dönmezse ne sik yicem bilmiyorum ama,
en azından türk telekoma giderim falan filan.
rezillik resmen ya.
şurda daha yazacağım ne seksi bloglar var.
dün gülay hocayla murat hocanın düğününe gittik.
onu bile anlatamıyorum anasını satim.

1 yorum:

  1. sercaan 198.162.1.1 yaz tarayıcına. oradan şifreni falan gir hallet internetini. denemişsindir ama. yine bi dene.
    gülay hoca murat hoca. şaşırdım doğrusu. haberim olmadığı içinde kötü oldum. tebriklerimi ileteyim teşekkürler bilgi için. benim için yazmasanda teşekkürler =)
    öyle işte..

    YanıtlaSil