Eylül 03, 2009

ilk sınav.


yeni okulumda ilk sınavıma dün sabah girdim. hasta oldum yaa. mecaz değil cidden hastayım. boğazım falan şiş.

şimdi şöyle anlatayım efendim. sınav ingilizce düzey belirleme sınavı. hazırlık okumama gibi bi şansımız olmuyomuş. seviyemizi belirleyip bırakıolarmış öyle. zaten kayıttan sonra, "yarın sınavın var" diyerek elime tutuşturdukları sınava giriş kağıdı beni bi şok etti. bayadır ingilizce tekrar yapmadıydım. grammar falan filan yani.

neyse.

saat 4 falandı yattım. 8de kalktım. hazırlandım. aylardır okula gitmemekten kaynaklı olarak bir süre kalem/silgi/uç tarzı şeyler aradık evde. büyük bir telaşa yol açtı bu. neyse bulduk falan.


sonra indim durağa. otobüse bindim. düşün ilk kez otobüse binip yeni okuluna sınava girmeye gidiyosun, o okulun öğrencisi olarak. ama iki damla yağmur düştüğünde orospu olan istanbul trafiği, ağız tadıyla bunu yapmana izin verir mi? -hayır. 45 dakika boyunca, avcıların çıkışına gelemedik. ki normalde 5 dakika sürmez bile. sonra indim. bir yağmur bir yağmur. ben de böyle havadan haberi olmaksızın artis gibi çıkmışım dışarı. kapri, tişört falan. bir ıslanırsın yürürken, üst geçitten geçerken rüzgarı yersin ve metrobüse binersin. beşyolda metrobüs durağı olmadığından ve "sonraki durakta inip geri yüriceğime, öncekinde iner ileri yürürüm" gibi salak bi felsefe edindiğimden, sefaköy yerine bağlarda indim. baktım yüricek yer yok. üst geçitte gene bi rüzgar yiyip, otobüs bekledim ve bindim. sonrasında beşyolda indim ve okula yürümem gereken yolu, yoğun yağmur altında, rüzgara karşı yürüdüm. sınava girdiğimde saat 10.30'du.


şimdi sınav diyince insan böle kağıtlı kalemli bişe beklio. ama bilgisayardan yapılıomuş meğersem. sabahki telaş boşa gitmiş yani. kendimi çok aptal hissettim ama napabilirim, ilk kez üniversiteli oldum.

velhasıl kelâm ilk sınavı böylece atlattık. upperwaystage çıktım. hazırlığa 3. kurdan başlicam falan. güzel şeyler bunlar. seviniyorum.

5 yorum:

  1. hayırLı ve de uğurLu oLsun efenim.. xD aLLah zihin açıkLığı versn.. xPxP tamam tamam, yaşLı diiLm o kadar.. xPxDxD

    bı gun öncesinden öğrenp 3. kurdan başLamanızı takdr ettm ayrıca.. xD

    şansınz daha yaver gidicektr umarm diğer üniversiteLi gnLernde.. (A) iyi gnLeeer..

    YanıtlaSil
  2. bizimde yarın var böhü.. çok uzak olum.. ayrıcaaaa resmen dilşutların evinin dibindeymiş okulun bugğün öğrendim şanslı pis seni :)

    YanıtlaSil
  3. saol mu desem büş bilemedim ki :D

    evet dilşadların evinin yanındaki apartmanın yanı :D marketin üstü :D

    YanıtlaSil
  4. hayırlı uğurlu olsun kardeşim sevinmene sevindim :D

    YanıtlaSil