Eylül 09, 2009

iftarımsı

bugün çoook çooook güzel bir gündü.
canımız kanımız yeşim hocamızın geç kalmış doğum gününü kutladık ve hep beraber
iftar ettik böyle. bizim sınıf, bünyamin, ufuk, yeşim hoca, ebru hoca, bilge hoca ve ebru hocanın eski bir öğrencisi...
kadromuz böyleydi.
öncelikle HD İskenderde, yüksek çözünürlüklü iskender yedik. evet, HD:High Definition.
yemek yerken dönen sohbetler çok güzeldi. baya eğlendim.
sonra da biyerlerde bişeyler içtik... (mesajı alan alır bilader)
yeşim hoca'nın doğum günüydü ve unutmamıştık...
beni en çok utandıran anlar, yemek esnasında "sercanın kasları" konulu konuşmaydı.
onun dışında yemek yerken,ebru hoca ve bilge hoca müzik işleri nasıl diye sordular.
anlattım ben de önümüzdeki festivali falan.
o kadar sevindiler ki, yerim ikisini de ya.
sonra toplanmamızın asıl esbabı : yeşim hoca. yerim.
birkaç ufak bişey aldık. hediye mahiyetinde.
ayrıca "mezunlar gitmedi mi hala sınavı" adında bir sınav hazıladık kendimize, onu çözdük ve hocaya verdik okusun diyerekten.
herkesin yazdığı şiirleri okudu hoca sınav kağıdında ve çok güldük.
herkesin yazdığı şiirler cidden gülünme potansiyeline sahipti.
sonra, yeşim hoca bize ayrı ayrı mektuplar yazmış. evet hepimize.
dayanamadım, otobüste açtım ve okudum.
ilk sayfadan gözlerim doldu, toplum içinde ağlamayı sevmediğimden,
zarfa koydum tekrar, eve gelince okudum.
çok duygulandım ama ya.
yerim onu. çok seviyorum çok.
ayrıca herkesi çok seviyorum.
yeşim hocayı da çok seviyorum,
bilge hocayı da çok seviyorum,
ebru hocayı da çok seviyorum,
didemi de çok seviyorum,
dilşadı da çok seviyorum,
büşü de çok seviyorum,
beyzayı da çok seviyorum,
büşrayı da çok seviyorum,
gökayı da çok seviyorum,
ufuku da çok seviyorum,
bünyamini de çok seviyorum.
hayatımdaki en anlamlı insanlar hepsi.
e kuzum söyle bana;
onlarla geçirdiğim gün güzel olmicak da,
hangi günüm güzel olcak?

2 yorum:

  1. nam-ı diğer9 Eylül 2009 00:18

    çok güzel bi gündü bence de, bu biiir.

    mesajı aldım bu ikiiii .D

    ben de seni çok seviyorum bu da üüüç.

    ok.tşk.öptm.kib.bye.

    YanıtlaSil
  2. bilmukabele dear sercağn :D

    YanıtlaSil